Modernizácia bude prebiehať od 15. do 17. októbra.

Telekom oznámil plánovanú modernizáciu IT systémov, ktorá bude prebiehať počas najbližšieho víkendu – od 15. do 17. októbra 2021. Počas tejto modernizácie sa uskutoční aj plánovaná odstávka niektorých mobilných služieb.

Ak používate mobilné služby od Telekomu, pripravte sa na nasledujúce krátkodobé obmedzenia:

  • od soboty 16. októbra 20:00 do nedele 17. októbra 06:00 nebude fungovať služba VoLTE (hovory v sieti 4G)
  • v nedeľu 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00 sa môže objaviť znížená dostupnosť prichádzajúcich hovorov alebo SMS, MMS. V tomto čase sa vaše číslo môže javiť ako nedostupné, ako keby ste mali vypnutý telefón. V prípade potreby môžete využiť služby ako Viber, Messenger, WhatsApp či Skype
  • odchádzajúce hovory, SMS a MMS do sietí iných operátorov ako aj tiesňové volania budú bez obmedzení
  • ak sa po tomto čase (od 03:00 hod. a neskôr) nepodarí prijať hovor, SMS alebo MMS, odporúčame zapnúť a vypnúť letový režim alebo reštartovať telefón

Počas celej doby modernizácie systémov budú ostatné služby fungovať bez problémov. Bude možné:

  • telefonovať a dátovať (s výnimkou vyššie spomenutých obmedzení počas nedele 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00)
  • dokupovať dátové a roamingové balíčky v Telekom aplikácii na paušáloch aj predplatených kartách
  • dobíjať kredit na predplatených kartách

V prípade pevných služieb budú:

  • volania na pevnú linku, ktorá je presmerovaná na mobilné číslo, nedostupné počas nedele 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00
  • ostatné pevné služby (volania, internet, TV) budú celý čas fungovať bez obmedzenia

Obmedzenia z hľadiska nastavení a správy mobilných paušálov a predplatených kariet

Od piatka 15. októbra 22:00 do nedele 17. októbra 06:00 nebude možné robiť zmeny v nastavení pri službách:

  • presmerovanie hovorov
  • blokovanie hovorov a SMS správ
  • blokovanie roamingových hovorov
  • čakanie na hovory
  • zapínanie alebo vypínanie služby CLIR, CLIP

Od piatka 15. októbra 22:00 do nedele 17. októbra 10:00 nebudú dostupné tieto služby:

  • výmena SIM karty, aktivácia nového paušálu alebo predplatenej karty
  • znovuzapojenie SIM karty po jej odpojení (napr. z dôvodu neuhradenia faktúry)

Zdroj: Telekom

Prečítajte si aj:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit