Modernizácia bude prebiehať od 15. do 17. októbra.
Telekom oznámil plánovanú modernizáciu IT systémov, ktorá bude prebiehať počas najbližšieho víkendu – od 15. do 17. októbra 2021. Počas tejto modernizácie sa uskutoční aj plánovaná odstávka niektorých mobilných služieb.
Ak používate mobilné služby od Telekomu, pripravte sa na nasledujúce krátkodobé obmedzenia:
- od soboty 16. októbra 20:00 do nedele 17. októbra 06:00 nebude fungovať služba VoLTE (hovory v sieti 4G)
- v nedeľu 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00 sa môže objaviť znížená dostupnosť prichádzajúcich hovorov alebo SMS, MMS. V tomto čase sa vaše číslo môže javiť ako nedostupné, ako keby ste mali vypnutý telefón. V prípade potreby môžete využiť služby ako Viber, Messenger, WhatsApp či Skype
- odchádzajúce hovory, SMS a MMS do sietí iných operátorov ako aj tiesňové volania budú bez obmedzení
- ak sa po tomto čase (od 03:00 hod. a neskôr) nepodarí prijať hovor, SMS alebo MMS, odporúčame zapnúť a vypnúť letový režim alebo reštartovať telefón
Počas celej doby modernizácie systémov budú ostatné služby fungovať bez problémov. Bude možné:
- telefonovať a dátovať (s výnimkou vyššie spomenutých obmedzení počas nedele 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00)
- dokupovať dátové a roamingové balíčky v Telekom aplikácii na paušáloch aj predplatených kartách
- dobíjať kredit na predplatených kartách
V prípade pevných služieb budú:
- volania na pevnú linku, ktorá je presmerovaná na mobilné číslo, nedostupné počas nedele 17. októbra v čase od 01:00 do 03:00
- ostatné pevné služby (volania, internet, TV) budú celý čas fungovať bez obmedzenia
Obmedzenia z hľadiska nastavení a správy mobilných paušálov a predplatených kariet
Od piatka 15. októbra 22:00 do nedele 17. októbra 06:00 nebude možné robiť zmeny v nastavení pri službách:
- presmerovanie hovorov
- blokovanie hovorov a SMS správ
- blokovanie roamingových hovorov
- čakanie na hovory
- zapínanie alebo vypínanie služby CLIR, CLIP
Od piatka 15. októbra 22:00 do nedele 17. októbra 10:00 nebudú dostupné tieto služby:
- výmena SIM karty, aktivácia nového paušálu alebo predplatenej karty
- znovuzapojenie SIM karty po jej odpojení (napr. z dôvodu neuhradenia faktúry)
Zdroj: Telekom
Prečítajte si aj: