Odkazom „Máte v rukách celý svet“ operátor podčiarkuje dlhodobú snahu dávať zákazníkom to najlepšie a budovať si s nimi bližší vzťah.

Posolstvo zastrešuje všetky doterajšie komunikačné aktivity operátora, medzi ktoré spadá budovanie 5G siete, program zameraný na digitálne vzdelávanie novej generácie či viaceré dátové navýšenia počas pandémie. Myšlienka zároveň vystihuje poslanie operátora – dávať ľuďom do rúk možnosti, prostredníctvom ktorých môžu zlepšovať svoj život, krajinu alebo podnikanie.

 

Hlavnou postavou kampane, ktorá predstavuje novú komunikačnú platformu, je riaditeľ Telekomu pre Slovensko, Dušan Švalek. Operátor tým dokazuje, že si za posolstvom novej komunikácie naozaj stojí a nebojí sa jej dať tvár z prostredia spoločnosti. Riaditeľa spoločnosti tak uvidíme v spotoch na netradičných miestach, ako je hodina informatiky, či v spoločnosti nečakaných vedľajších postáv. V jednom zo spotov si dokonca zahral aj Dušanov domáci miláčik.

„Uvedenie novej komunikačnej platformy je v živote každej firmy dôležitá udalosť. Mohli sme ju verejnosti predstaviť v bežnom spote, ale chceli sme tomu dať patričnú váhu a ľudskosť. No a čo je viac, ako keď sa za ňu postaví samotný riaditeľ?“ hovorí o kampani Petra Novotná, šéfka marketingu v Slovak Telekome, a dodáva: Teší nás, že sa Dušan pre nápad nadchol a mal odvahu ísť do takto netradičného riešenia.“

Novú platformu predstavuje až v troch reklamách. V nich hovorí o tom, ako operátorovi záleží na svojich klientoch, budúcej generácii, ako aj osude krajiny. Preto Telekom bezplatne zvyšuje dáta svojim klientom, aktívne podporuje digitálne vzdelávanie či buduje 5G sieť, ktorá pomôže celému priemyslu. To všetko vo viere, že so správnym využitím dát a technológií má každý z nás v rukách celý svet.

Viac z natáčania

Značky: