Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Počet aktívnych zákazníkov značkového operátora vzrástol za ostatný rok o pätinu na vyše 250-tisíc!

Dynamický rast na vysoko konkurenčnom trhu je výsledkom noviniek v produktovom portfóliu, oceňovanej marketingovej komunikácie i vysokej spokojnosti samotných zákazníkov.

„V Tesco mobile veríme v užitočnosť a výhodnosť – preto do nového roka vstupujeme s vytrvalým odhodlaním prinášať tie služby, ktoré budú pre našich zákazníkov užitočné, zrozumiteľné a za dobrú cenu. Chceme tiež ďalej rozvíjať potenciál rýchleho 4G internetu a ponúknuť novinky v obsluhe zákazníka. Aj to je dôvod, prečo sme dlhodobo najodporúčanejším operátorom na trhu predplatených kariet,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Vysokú mieru spokojnosti zákazníkov dosahuje Tesco mobile tým, že už od svojho vzniku prináša inovatívne služby s neočakávane vysokou úrovňou starostlivosti – či už to bola cenová revolúcia s volaniami za 1 cent na čísla Tesco mobile v roku 2011 alebo dvojnásobok kreditu pri každom dobití v roku 2013. Vlani priniesol operátor na trh ďalšiu novinku – predplatenú SIM kartu Bodka, s ktorou zákazníci môžu volať a SMS-kovať iba za 3,9 centa bez podmienok a obmedzení, s ktorými sa majitelia predplatených kariet stretávajú u konkurencie. Oproti ostatným predplateným kartám tak môžu ľudia ročne ušetriť až desiatky eur a užívať si k tomu kvalitnú sieť a 24-hodinovú starostlivosť o zákazníka.

Navyše, zákazníci Tesco mobile môžu surfovať v najrýchlejšej 4G LTE sieti, a to bez akýchkoľvek príplatkov. Vďaka tomu môže už 70 % populácie sťahovať dáta priemerne až päťnásobne vyššou rýchlosťou než v bežnej 3G sieti. Deň surfovania pritom stojí len 39 centov.

Nová SIM karta Bodka je dostupná nielen v predajniach Tesco po celom Slovensku, ale aj v e-shope na webovej stránke www.tescomobile.sk. Zákazník si ju tak môže pohodlne z domu objednať, aktivovať aj dobiť kredit. Doručenie SIM karty je navyše úplne zadarmo!

Služby značkového operátora môžu ľudia konzultovať aj s kvalifikovanými predajcami v 22 Tesco mobile prevádzkach v predajniach Tesco či osloviť kontaktné centrum, ktoré je k dispozícii 24 hodín sedem dní v týždni.

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.