Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť TP-Link, popredný svetový dodávateľ sieťových produktov a zariadení pre inteligentnú domácnosť, usporiadala pre svojich predajných partnerov obnovené stretnutie, tentokrát  s poradovým číslom dve, teda TP Link Day 2. Okrem piatich seminárov s novinkami z oblasti sieťových technológií pre firmy aj domácnosti bola v duchu hlavného motta „Punková zábava“ pripravených niekoľko  atrakcií a deň vyvrcholil koncertmi kapiel Wohnout a Horkýže Slíže.

TP-Link v Kletečnej

Dejiskom stretnutia sa stalo už v minulosti preverené rekreačné stredisko Kletečná, ktoré svojou geografickou polohou „na pol cesty“ tvorí takmer ideálne miesto pre partnerov z ČR aj Slovenska.  

Popoludňajší program bol tvorený troma základnými workshopmi – „Som inteligentný a deconalý“ (meshové systémy Deco), „Zväz československých ISP/SMB bohémov“ (novinky pre SMB a ISP), a „OMADA donaha“ (novinky v B2B riešení OMADA). Kto mal záujem, tak mohol absolvovať ešte dodatočné workshopy – „Neriešim, prepínam…“ o TP-Link switchingu alebo „Gponová nakladačka od Karlosa“ zameraná na ISP partnerov sústreďujúcich sa najmä na optické riešenie sietí. Všetky workshopy boli vedené v duchu punkovej nálady, boli pripravené vtipnou a zábavnou formou, a čo je najdôležitejšie, prednáškové sály boli beznádejne plné.

Po oficiálnej časti prišli na rad zábavné atrakcie ako streľba na strelnici, silomer s kladivom, či nafukovací „battle-ball“ hrad. V duchu príprav na večerný koncert si potom každý mohol upraviť svoj styling tetovaním, plackami na tričko alebo punkovými účesmi s divokými farbami. Členovia TP-Link tímu šli všetkým príkladom a ich kolotočiarsko-punkový styling prebudil úsmev na tvári nejedného partnera.

Skupiny Wohnout a Horkýže Slíže nikoho nešetrili a ich vystúpenie bolo vynikajúcim zakončením slnečného dňa. Ich hity „Svaz českých bohémů“ a „Mám v pi.. na lehátku“ roztopili punkový kotol na maximum a stali sa pomyselnou čerešničkou na torte TP-Link Day 2.Opäť spolu
„TP-Link Day 2 bol unikátny projekt. Toto partnerské stretnutie sa totiž začalo pripravovať už pred dvoma rokmi, ale opatrenia naviazané na pandémiu donútili moju predchodkyňu, Terezu Kufnerovú, prípravy pozastaviť. Aj preto bolo pre nás všetkých dôležité tento projekt oživiť, nájsť nový vhodný termín a dotiahnuť ho na sto percent,“ hovorí Jana „Jenny“ Křístková, marketingová manažérka TP-LINK Czech, s. r. o. „Chceli by sme týmto poďakovať všetkým partnerom za účasť a neskutočnú výdrž až do skorých ranných hodín. Bolo to skvelé a už teraz sa tešíme na TP-Link Day 3,“ dodáva  J. Křístková.

Značky: