Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Diváci Philips Ambilight TV si budú môcť vychutnať najúžasnejší a najautentickejší zážitok zo sledovania svetoznámeho futbalového tímu v akcii

Spoločnosť TP Vision, dizajnér, výrobca a predajca produktov Philips TV, Philips Sound a AOC Audio, oznámila nové partnerstvo s legendárnym svetovým futbalovým tímom FC Barcelona ako hlavným partnerom pre televízne, zobrazovacie a audio zariadenia. Spolupráca bude propagovať špičkový svetový sortiment televízorov a audio produktov spoločnosti TP Vision, pričom vyzdvihne originálnu televíznu technológiu Ambilight a jej jedinečnú schopnosť premeniť bežný televízor na pohlcujúci zážitok zo sledovania televízie, aký jednoducho nemá obdobu. Ambilight TV mení všetko.

Ako jeden z troch hlavných partnerov klubu sa Ambilight TV objaví na rukáve dresu prvého mužského futbalového tímu od 28. mája pri príležitosti záverečných zápasov sezóny 2022/23. Ambilight TV bude viditeľne zobrazená vo vnútri štadióna aj pre divákov doma. Kľúčoví hráči z mužského a ženského futbalového A-tímu budú mať takisto možnosť vyskúšať si produktový rad, a najmä jedinečnú ponuku Philips Ambilight TV, a stať sa tak ambasádormi značky. Spoločnosť TP Vision bude ako hlavný partner klubu zohrávať dôležitú úlohu aj ako poskytovateľ televíznych a zobrazovacích zariadení pre audiovizuálnu infraštruktúru nového štadióna Spotify Camp Nou, ktorý je v súčasnosti na ceste stať sa najväčším a najinovatívnejším športoviskom v Európe. Zmluva tiež udeľuje spoločnosti TP Vision asociačné práva s mužským a ženským futbalovým A-tímom, ako aj s ostatnými profesionálnymi športovými tímami klubu.

Spolupráca medzi TP Vision a FC Barcelona je súčasťou stratégie oboch organizácií aktívne vyhľadávať partnerov, ktorí zdieľajú rovnaké hodnoty a filozofiu, a ktorí môžu spoločne posilniť povesť klubu aj spoločnosti ako lídrov vo svojich oblastiach.

Spoločnosti TP Vision a FC Barcelona majú spoločnú víziu posunúť športové podujatia nad rámec bežných udalostí vytvorením výnimočného predstavenia pre fanúšikov, nech sú kdekoľvek. Obe spoločnosti ponúkajú divákom niečo viac. FC Barcelona hrdo vyhlasuje, že je „viac ako klub“, zatiaľ čo TP Vision ponúka spotrebiteľom Ambilight TV ako „viac ako televízor“.

Televízory Philips Ambilight TV sú vybavené radmi integrovaných farebných LED diód v zadných častiach televízora, ktoré premietajú na stenu za televízorom neustále sa meniace svetlo presne kopírujúce farby na obrazovke. Ambilight tým vytvára dojem väčšieho a lepšieho televízneho obrazu, ktorý presahuje fyzické hranice televízora, pričom sa môže zdať, že televízor sa vznáša a nie je pripevnený na stene.

Výhoda takéhoto podsvietenia je už dlho známa a využívaná pri sledovaní filmov, ale vlastný výskum spoločnosti TP Vision ukázal, že sofistikovaný systém Ambilight môže vylepšiť aj sledovanie športu, predovšetkým futbalu.

Funkcia Ambilight je veľmi úspešná a u zákazníkov obľúbená, čo potvrdzuje fakt, že dosahuje najvyššie hodnotenia zákazníckej spokojnosti v odvetví spotrebnej elektroniky, vrátane  vysokej miery opakovaných nákupov u existujúcich zákazníkov.

FC Barcelona, hrdý majster La Ligy v sezóne 2022-2023, je jedným z najobľúbenejších futbalových klubov na svete so skutočne globálnou komunitou nesmierne nadšených fanúšikov – hoci len veľmi málo šťastlivcov má možnosť vidieť svoj obľúbený tím hrať naživo na Spotify Camp Nou.

Toto partnerstvo predstaví rad Ambilight TV mnohým divákom FC Barcelona a umožní všetkým športovým fanúšikom odniesť si jedinečný zážitok zo zápasu naživo na Spotify Nou Camp aj na svojom domácom televízore Philips.

Kostas Vouzas,  generálny riaditeľ spoločnosti TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas), k novému partnerstvu povedal:  „Sme veľmi radi, že môžeme spolupracovať s takou svetovou športovou ikonou, akou je FC Barcelona. Toto nové partnerstvo sa k sebe prirodzene hodí, keďže obe naše organizácie sa snažia rozšíriť ponuku ďaleko za hranice bežného, pričom každá z nich poskytne fanúšikom jedinečný zážitok naživo aj doma. Milióny zákazníkov si už vo svojich domácnostiach užívajú naše jedinečné televízory Ambilight TV a v rámci našej stratégie toto dlhodobé partnerstvo s FC Barcelona pozdvihne jedinečný zážitok s Ambilight TV na úroveň, ktorú si skutočne zaslúži.“

Juli Guiu, viceprezident pre marketing, v mene FC Barcelona uviedol: „Sme veľmi hrdí, že môžeme privítať spoločnosť TP Vision ako nového hlavného partnera FC Barcelona. Barça vždy vynikala svojou odhodlanou snahou o dokonalosť na ihrisku aj mimo neho a spolupráca s poprednou svetovou spoločnosťou v oblasti elektroniky a audiovizuálnej techniky je toho ďalším úspešným príkladom. Ide o obrovský krok v obchodnej stratégii FC Barcelona v spojení s nadnárodnou spoločnosťou, ktorá vďaka inovácii Ambilight TV ponúkla podmanivý a mimoriadne uspokojivý zážitok z futbalu aj pre milióny fanúšikov, ktorí ho sledujú zo svojich domovov.“

Značky: