Spoločnosť Trend Micro získala najvyššie možné hodnotenie v oblasti produktových plánov a stratégie uvádzania nových produktov na trh.
Celkovo tak značka Trend Micro dosiahla v oblasti stratégie 4,7 bodov z 5. Štúdia navyše uvádza, že aktuálne portfólio spoločnosti Trend Micro v kombinácii s krátkodobými i dlhodobými plánmi je ideálne zladené s aktuálnymi trendmi a pravdepodobne si poradí aj s budúcimi potrebami podnikových zákazníkov.
„Takéto vysoké hodnotenie v rámci nezávislého porovnania rešpektovanej analytickej firmy znamená nielen dôležité uznanie našej doterajšej práce, ale aj potvrdzuje, že naše riešenia na ochranu koncových bodov spĺňajú bezpečnostné požiadavky firemného segmentu. Štúdia zohľadňuje aj spätnú väzbu zákazníkov a výsledky sú tak navyše dôkazom toho, že ponúkame maximálnu ochranu, ktorá má úplne minimálne negatívne dopady,“ povedal Kevin Simzer, výkonný viceprezident pre predaj, marketing a obchod spoločnosti Trend Micro.