Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ui42 digital, ktorý začal svoju úspešnú cestu na jednu z najlepších online marketingových poradenských firiem ako spin-off ui42, špičkového UX web dizajnéra, známeho hlavne vďaka softvéru Buxus, sa oddeľuje a rebranduje na Dexfinity.

Firma ui42 digital s.r.o. vznikla v roku 2014 ako prirodzené pokračovanie rastúceho oddelenia PPC reklamy v ui42 , ktoré začal budovať Pavol Adamčák po svojom príchode do firmy v roku 2009. Pod jeho vedením sa tím ui42 digital postupne vyprofiloval na špičku vo výkonnostnom online marketingu na Slovensku a v Čechách. Pavol zvykol prezentovať na veľkých pódiách Marketing Festivalu v Brne a Ostrave a reprezentuje firmu ako kľúčový Google partner pre segment e-commerce a export.

Aktuálne má Dexfinity (doterajší ui42 digital) medzinárodný 63-členný marketingový tím a pomáha e-shopom s akceleráciou rastu cez export, provízny online marketing a automatizáciu
do 34 krajín sveta. Hlavným cieľom poslaním novej značky, zhmotnenej na stránke Dexfinity.com, je spájať výnimočných ľudí, vedomosti a nové technológie s cieľom akcelerovať e-shopy za hranice domovskej krajiny a škálovať a optimalizovať online marketing. Nový názov zrkadlí túžbu po raste a neustálom zlepšovaní sa. Vznikol spojením anglických slov dexterity (šikovnosť,
obratnosť) a infinity (nekonečno). Logo – nedokonalý kruh – symbolizuje komplexnosť života, túžbu po dokonalosti a potrebu zlepšovania sa smerom k ideálu.

Dexfinity.com sa stáva miestom, kde e-shopy môžu nájsť:

partnera, ktorý ich e-shop, rovnako ako doteraz už 120+ iných, naštartuje na expanziu do zahraničia,
partnera, ktorý vie niesť spoluzodpovednosť za výsledky marketingu cez variabilný spôsob odmeňovania (success fee),
partnera, ktorý vnesie kompetentné vhľady nielen do marketingovej, ale aj do finančnej stránky fungovania e-shopu,
partnera, ktorý vám pomôže vybudovať medzinárodný marketingový tím.

Vytvorenie novej značky a odčlenenie sa od našich doterajších partnerov ui42 je podčiarknutím našich dlhodobých cieľov sústrediť sa na akcelerovanie rastu e-shopov za hranice. Tešíme sa
na férovú súťaž s ui42 v ecommerce sektore.

Rozhodnutie ísť vlastnou cestou nás priviedlo do bodu, kde sme znovu kriticky zhodnotili našu pridanú hodnotu pre eshopy a e-commerce ako taký. Teším sa, že s celou extrémne šikovnou partiou mojich kolegov ideme ďalej robiť online marketing na svetovej úrovni a akcelerovať e-commerce a export zo Slovenska do sveta. Poďte s nami ďalej na Dexfinity.com.” Pavol Adamčák, CEO Dexfinity (doterajší ui42 digital)

ui 42 spol. s.r.o. pokračuje ďalej ako one-stop-shop

Spoločnosť ui42 je naďalej, už od roku 1997, one-stop-shop pre rozvoj online biznisu: poskytuje pod jednou strechou UX, programovanie, e-commerce a redakčné systémy, ale aj online marketing a konzultácie k rozbehu a rastu online podnikania. Zároveň podporuje rozvoj inovatívnych online produktov a služieb na Slovensku.

V ui42 vznikol okrem ui42 digital aj najväčší pracovný portál Profesia.sk, e-commerce CMS BUXUS, ako aj súťaž a konferencia MastersGate na podporu rozvoja e-shopov a ich expanzie
do zahraničia.

„ui42 digital sme naštartovali v roku 2014 ako samostatnú firmu s našim mladým šikovným kolegom. Ako prví na Slovensku sme spolu rozbehli výkonnostný marketing, najmä v oblasti e-commerce. Tak, ako v prípade Profesie a ďalších úspešných projektov, ktoré vznikli v ui42, sa znovu potvrdilo, že naša orientácia na synergiu kvalitných ľudí a inovatívnych internetových technológií, je správna. Sme radi, že ui42 digital pod novou značkou Dexfinity smeruje k novým métam. V ui42 pokračujeme naďalej pod svojou značkou ako one-stop-shop pre rozvoj e-commerce “ , povedal Martin Krupa , spoluzakladateľ ui42.

Značky: