Spoločnosti UPC v Českej a Slovenskej republike, najväčší kábloví operátori v Česku a na Slovensku, majú s účinnosťou od 1. júna spoločný top manažment.
Cieľom vytvorenia novej štruktúry jednotného najvyššieho vedenia, ktorý bude riadiť prevádzkové aktivity v oboch krajinách, je posilniť pozíciu slovenskej a českej prevádzky spoločnosti UPC na obidvoch trhoch. Menovanie spoločného vedenia pre obidve prevádzky je zavŕšením prvej fázy integrácie spoločností UPC v Česku a na Slovensku, ktoré majú celkové pokrytie 2 milióny domácností, 1 milión zákazníkov a 1,6 milióna zmlúv na jednotlivé služby.
„Nová organizačná štruktúra top manažmentu optimálne vyhovuje riešeniu našich potrieb a budúcich výziev. Vytvára zároveň priestor pre efektívnejšie napĺňanie našich cieľov a výmenu osvedčených postupov, čo umožní posilnenie konkurencieschopnosti našej spojenej prevádzky na obdivoch trhoch. Verím, že jednotný top manažment pre obidve prevádzky prispeje k rýchlejšiemu uvádzaniu inovácií, harmonizácii obchodného prístupu, ako aj posilneniu vďaka úsporám z rozsahu novej prevádzky. Som zároveň presvedčený, že vytvára všetky predpoklady na to, aby sa z našej spojenej prevádzky stala silná, ešte viac konkurencieschopná spoločnosť, zameraná na zákazníka a poskytujúca tie najlepšie služby na trhu,“ uviedol Martin Miller, poverený generálny riaditeľ UPC v Českej a Slovenskej republike
Nová organizačná štruktúra spoločného top manažmentu pre UPC v Česku a na Slovensku:
Martin Miller | poverený generálny riaditeľ |
Petr Procházka | Financie, CFO |
Patrick Bodinoli | Predaj a služby zákazníkom, riaditeľ |
Jan Kohout | Marketing, riaditeľ |
Branislav Forgáč | Technika a IT, riaditeľ |
Marián Hollý | B2B služby, riaditeľ |
Karel Smrž | Značka a komunikácia, riaditeľ |
Tereza Rychtaříková | Právne oddelenie, riaditeľka a general counsel |
Clemens Kruse | Výstavba, riaditeľ |
Jana Harel | HR, riaditeľka |
Pavel Škarda | Stratégie a manažment, riaditeľ |
Redefinovanie prevádzkovej štruktúry je súčasťou úsilia spoločnosti UPC zvýšiť zameranie na zákazníka a urýchliť prinášanie inovatívnych produktov. Hlavnými prioritami integrácie UPC v Česku a UPC na Slovensku, ktorá bude pokračovať ďalším zlaďovaním a vylepšovaním prevádzkových a rozhodovacích procesov, je preto posilnenie orientácie na zákazníka a ďalšie skvalitnenie zákazníckej starostlivosti.