Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nová ponuka služieb pre zákazníkov s názvom Happy Home, spolu s novou kampaňou, a pokračujúce investície do ďalšieho rozšírenia optickej siete, priniesli viac hodnoty pre zákazníkov a podporili rast predaja digitálnych služieb spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA v 3. štvrťroku 2017, s celkovým dosiahnutým počtom 369 400 služieb (RGU´s). 

Happy Home prináša viac hodnoty pre zákazníkov a silnejšiu konektivitu

S ponukou Happy Home, ktorá odštartovala v 3. štvrťroku, a novou kampaňou so sloganom „Užite si každú chvíľu“, spoločnosť UPC priniesla viac hodnoty pre zákazníkov a posilnenú konektivitu, podporenú uvedením novej rýchlosti pripojenia až do 500 Mb/s a špičkového WiFi routra Connect Boxu. Všetky tieto skutočnosti podporili nárast predaja internetových služieb v porovnaní s 2. štvrťrokom o 1 300, s celkovým počtom 128 300 na konci 3. štvrťroku. Ponuka Happy Home v kombinácii s inovatívnou platformou Horizon priniesla zároveň ďalších 400 užívateľov digitálnych TV služieb, s celkovým počtom 164 300 na konci 3. štvrťroku. Keďže Happy Home ponuka je ako výsledok pokračujúcich investícií do rozšírenia siete sústavne sprístupňovaná v ďalších lokalitách, je zároveň motorom rastu predaja.

Pokračujúce investície do expanzie širokopásmovej siete

Ako výsledok výrazných investícií do rozširovania káblovej siete boli digitálne služby spoločnosti UPC v Slovenskej republike na konci tretieho štvrťroka sprístupnené až pre 581 200 domácností. V medziročnom porovnaní je to nárast o 34 000 domácností. Od začiatku tohto roku bola sieť UPC rozšírená v nových lokalitách v Brezne, Šali, Stupave, Myjave, Seredi či Skalici. Táto expanzia širokopásmovej siete je súčasťou viacročného investičného plánu spoločnosti Liberty Global pod názvom GigaWorld, zameraného na rozšírenie širokopásmovej giga-ready infraštruktúry pre milióny nových domácností naprieč Európou.

Značky: