Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívneho prieskumu, ktorý exkluzívne pre skupinu Markíza uskutočnila spoločnosť 2muse, najväčšia nezávislá prieskumná agentúra na Slovensku.

Streamovacia služba Voyo, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina Markíza, si výrazne polepšila v rámci spontánnej znalosti značky, ako aj v mnohých ďalších dôležitých imidžových parametroch. Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívneho prieskumu, ktorý exkluzívne pre skupinu Markíza uskutočnila spoločnosť 2muse, najväčšia nezávislá prieskumná agentúra na Slovensku.

V máji 2022 dosiahlo Voyo doposiaľ vôbec najvyššiu spontánnu znalosť značky. Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 36 % respondentov, že práve Voyo. V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 10 percentuálnych bodov. Celkovo až 55 % respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch tak Voyo predstihlo aj celosvetového giganta Netflix a stalo sa tak najznámejšou streamovacou službou na Slovensku.

Znalosti streamovacích služieb na Slovensku, vyplývajúce z výsledkov kvantitatívneho prieskumu spoločnosti 2muse

„Veľmi nás teší, že tvrdá práca celého nášho rozrastajúceho sa tímu prináša svoje ovocie. Ide o ďalší významný míľnik v rámci rozvoja služby Voyo, na ktorú v skupine kladieme mimoriadny dôraz,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. „Voyo v prieskume vyšlo tiež ako streamovacia platforma s dlhodobo najviditeľnejšou komunikáciou a výrazne posilnilo svoj imidž vo viacerých dôležitých atribútoch – prináša novinky, zábavu pre celú rodinu a slovenský obsah vysokej kvality. Je tiež vnímané ako predovšetkým slovenská služba, ktorá je odvážnym vyzývateľom pre konkurenciu a ponúka dobrý pomer kvality a ceny,“ dodal.

Predplatitelia na Voyo najviac oceňujú možnosť sledovať obsah kedykoľvek majú chuť a úplne bez reklám, ako aj exkluzívne predpremiéry obľúbených TV programov. Kontinuálne tiež vzrastá dôležitosť Voyo Originálov, projektov pôvodnej tvorby, ktoré sú vyrábané výlučne pre Voyo. Zarezonovala najmä miniséria Iveta o začiatkoch kariéry československej speváckej hviezdy Ivety Bartošovej, ktorú videlo, alebo o nej aspoň počulo, celkovo 28 % všetkých opýtaných. V rámci predplatiteľov Voyo, ktorí si pozreli Ivetu, až pre tri štvrtiny z nich išlo o zaujímavý a pútavo spracovaný seriál.

Kvantitatívny online prieskum zameraný na značku Voyo uskutočnila agentúra 2muse v období od 12. do 16. mája 2022 na vzorke 1004 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.

Voyo prevádzkuje skupina Markíza od augusta 2011, v novembri 2020 prešlo kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom, odkedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Na Slovensku aj v Česku je ich dokopy už viac než 350-tisíc. Voyo je chrbtovou kosťou digitálnej transformácie CME na všetkých trhoch, kde pôsobí. Neustále prináša nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje uviesť viac než desiatku nových Voyo Originálov najrôznejších žánrov. Tento rok to budú ešte novinky s názvami Gumy a Kráľ Šumavy, budúci rok príde na rad napríklad aj pokračovanie minisérie Iveta, ktoré bude tentokrát sledovať život speváčky Ivety Bartošovej v 90. rokoch.

Značky: