Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Kia dodala organizátorom turnaja Australian Open 2025 (AO25) flotilu 130 vozidiel, ktorú tvoria výlučne jej ocenené plne elektrické a hybridné modely
  • Kia opätovne potvrdzuje svoju oddanosť elektrifikácii a v priebehu celého turnaja bude predvádzať modely EV3, EV5, EV6 a EV9
  • Nové kampane značky pod názvom „Aký bude tvoj ďalší krok?“ a „Čo ťa poháňa?“ ponúknu možnosť zapojiť sa do akcie aj fanúšikom na globálnej i lokálnej úrovni

Ako hlavný partner turnaja AO25 značka usporiadala 8. januára 2025 v Melbourne Parku ceremoniál oficiálneho odovzdania vozidiel, na ktorom sa zúčastnil Damien Meredith, generálny riaditeľ spoločnosti Kia Australia, Craig Tiley, riaditeľ turnaja Australian Open a Ash Barty, víťazka Australian Open z roku 2022. Po 24 rokoch podpory turnaja zostáva spoločnosť Kia najdlhšie pôsobiacim hlavným partnerom Australian Open.

„Naše partnerstvo s Australian Open bolo vždy o posúvaní hraníc a inšpirácii k pohybu  a tešíme sa, že tento rok ho môžeme s našou elektrifikovanou flotilou posunúť ešte ďalej,“ uviedol Ho-sung Song, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Kia. „Prezentáciou našich elektrických a hybridných modelov potvrdzujeme náš záväzok k udržateľnej mobilite a súčasne podporu jedného z najprestížnejších športových podujatí na svete.“

Kia v rámci turnaja AO25 predstaví svoju najnovšiu kampaň značky s názvom Aký bude tvoj ďalší krok?, v rámci ktorej sa globálne predstaví model EV3 a lokálne model EV5, s cieľom zapojiť do akcie počas Australian Open aj tenisových fanúšikov. Kampaň, ktorá je v súlade s étosom značky Kia „Pohyb, ktorý inšpiruje“, predstavuje energiu a progresívnosť turnaja AO25 a súčasne podnecuje divákov k tomu, aby sa chopili nových výziev. Najmä dokumentárny film „Rafov ďalší krok“ ukazuje príbeh Rafaela Nadala na Australian Open a jeho každodenné záujmy mimo tenisu.

Okrem toho Kia spustila sériu programov pre svojich zákazníkov a priaznivcov počas turnaja AO25, ktoré im prinesú nezabudnuteľné zážitky. Prostredníctvom propagačných akcií bolo po skúšobných jazdách a kúpe elektrických vozidiel Kia vybraných 90 zákazníkov značky Kia z celého sveta, ktorí budú mať možnosť sledovať tenisový zápas naživo a absolvujú špeciálnu prehliadku Melbourne Parku. Na podujatí sa zúčastní aj desať tímov influencerov, ktorí budú hosťami spoločnosti Kia a počas jazdy mestom Melbourne na elektromobiloch Kia budú tvoriť pútavý obsah z turnaja AO25.

V rámci ďalšej iniciatívy bolo vybraných 20 detí z Južnej Kórey do úlohy oficiálnych zberačov loptičiek pre turnaj AO25. Tieto deti získajú neopakovateľné zážitky – budú mať možnosť byť na dvorci s najlepšími hráčmi na svete, zapájať sa do tenisových aktivít či spoznávať bohatú kultúru a kultové atrakcie austrálskeho mesta Melbourne.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.