Rozmiestnenie obrázkov sa náramne podobné na dizajn sociálnej siete Pinterest.
Google neustále experimentuje a skúša na malej vzorke rôzne funkcie či dizajny. V posledných dňoch tak viacero používateľov zaznamenalo prepracované vyhľadávanie obrázkov. Namiesto typického uloženia obrázkov v presných riadkoch sa používatelia dočkajú uloženia typického pre Pinterest.
V potenciálne novom dizajne sa dočkal každý obrázok svojho názvu, webovej adresy z ktorej pochádza a štítku označujúcom, či sa jedná o video prípadne produkt. Na produktoch si dal však Google mimoriadne záležať a po rozkliknutí obrázku produktu sa zobrazia mnohé informácie o produkte, vrátane podobných či súvisiacich produktov. Táto funkcia funguje za pomoci služby Google Shopping.
Nateraz nie je jasné, či sa tohto prepracovanejšieho dizajnu dočkajú v najbližších týždňoch všetci používatelia populárneho vyhľadávača alebo sa spoločnosť na základe výsledkov testu pre redizajn v tejto podobne nerozhodne. Každopádne dizajn je prehľadnejší a poskytuje viac informácií, ktoré by mohli používatelia oceniť.
Zdroj: Engadget
Prečítajte si aj:
Google pokračuje v redizajnovaní. Tentoraz prišla na rad prihlasovacia stránka