Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od komerčných rečí k odborným prednáškam.

Na Slovensku sa v minulom roku uskutočnilo viac ako 5 e-commerce konferencií, vynímajúc desiatky ďalších eventov zameraných na marketing.  Avšak v rámci sponzoringu a spoluprác s firmami sa priamo do programu dostávajú v horšom prípade nekvalifikovaní, v  lepšom prípade iba komerční spíkri. A tak sa z pôvodne vzdelávacieho eventu stáva prezentácia agentúr, firiem, projektov a trofejí. V roku 2018 sa prvýkrát odohrá CREATIVE summit, konferencia pre e-shopy bez komerčných rečí.

Organizátor podujatia, spoločnosť CreativeSites, v roku 2017 uskutočnila prieskum medzi stovkou e-shopov. Z dotazníka spokojnosti s e-commerce konferenciami na Slovensku vyplynulo, že 89 % účastníkov vadia komerčné prednášky. 73 % oslovených očakáva vysokú profesionalitu, expertov a odborné prednášky. Väčšina majiteľov e-shopov má záujem o prípadové štúdie, reálne príklady z biznisu, a tiež o novinky a trendy. Z tém ich najviac zaujímalo SEO a zvyšovanie výkonnosti e-shopu. Uvítali by aj osobné konzultácie. Preto sa firma CreativeSites rozhodla usporiadať vzdelávaciu konferenciu CREATIVE summit.

„Celý program sme zostavili na základe výsledkov dotazníka. Prednášajúcich sme následne vybrali podľa našich skúseností a pozitívnych referencií,“ hovorí Jana Zajícová, CEO CreativeSites. Na konferencii okrem iných vystúpia aj nezávislý SEO konzultant Pavel Ungr, content marketér Martin Brablec, e-mail marketing špecialista Pavel Pola či Martin Svoboda priamo z Google. Všetci prednášajúci majú bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce.

V rámci panelových diskusií budú na otázky z publika odpovedať menšie i väčšie e-shopy, ako napr. Martinus, Eyerim.sk, Feedo.sk či Dedoles.sk. Súčasťou sprievodného programu sú osobné konzultácie so spíkrami aj partnermi eventu. „Partnerov sme vyberali tak, aby sme pokryli rôzne oblasti e-commerce. V rámci logistiky účastníkom poradí GLS Slovakia alebo isklad. S otázkami online fakturácie sa môžu obrátiť na Soliteu (iDoklad). Alebo napríklad z oblasti online marketingu prídu špecialisti z Blue Winston a GoUP,“ dopĺňa Jana Zajícová.

CREATIVE summit

To sú unikátne prednášky bez komerčných rečí, odborní spíkri, prípadové štúdie, konzultácie s ľuďmi z praxe a obrovský priestor pre networking. Vzdelávacia e‑commerce konferencia CREATIVE summit je určená práve majiteľom a manažérom e‑shopov. V panelových diskusiách na otázky účastníkov odpovedia zástupcovia menších i väčších e-shopov. Okrem toho bude pre účastníkov zabezpečené občerstvenie a kofeín po celý deň. Taktiež na nich čaká atraktívna tombola, ochutnávka pív, živá hudba na afterparty a mnoho ďalšieho.

Značky: