Ponuka Štart sa síce redizajnovala, no niektoré zvyklosti sa nemenia.

Ide o vkladanie propagačných odkazov, ktoré si Microsoft schváli pre umiestňovanie v ponuke Štart. S týmto sme sa stretli vo Windows 10 a Microsoft asi zistil, že je to lukratívny priestor otravovať používatelia. Ako však upozorňuje web BetaNews, môžu sa objaviť nečakané problémy.

Reklamy na Edge alebo Teams, prípadne na iné produkty tejto firmy sa dajú ešte nejakým spôsobom akceptovať. Reklama je zažratá všade naokolo, mnohým to už nepripadá ani zvláštne a neprirodzené. Už beztak sa s ňou stretávame priamo v aplikáciách. Deformovať takto ponuku Štart, ktorá by mala byť pre používateľa, nepridáva na obľube voči Microsoftu. To ale iba v prípade, že si neuvedomíte, že sme žili časy, kedy ponuka Štart reklamy nemala.

Dobre, vykašlime sa na etický problém – najnovšie sa ale objavili problémy so stabilitou.

Panel úloh a ponuka Štart prestali reagovať. Problém sa týkal zostavenia Beta aj Dev, ktoré boli vypustené len pred pár dňami. Naozaj bude stabilitu týchto komponentov držať v rukách nejaká reklamná implementácia? Hoci existuje argument, že problémy s predbežným vydaním a beta verziou softvéru sa dajú očakávať, stále sa nemôžeme zbaviť pocitu z vpašovania reklamného kódu do operačného systému.

Zdroj: BetaNews

Prečítajte si aj:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.