Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V roku 2022 dosiahla poisťovňa v rizikovom a investičnom životnom poistení medziročný nárast 43,5 %

Poisťovňa Wüstenrot v uplynulom roku rástla v predaji životného aj neživotného poistenia. V oblasti životného poistenia stúpla jej produkcia v porovnaní s predošlým rokom takmer o polovicu. V prípade neživotného poistenia bol medziročný nárast na úrovni 17 %.

Vlani čelili spoločnosti výzvam spojenými s vojenským konfliktom na Ukrajine a zdražovaním. Energetická kríza a výrazná inflácia viedli k ekonomickej kríze, ktorá sa nevyhla ani Slovensku a prirodzenou reakciou ľudí sú tendencie šetriť. Napriek týmto výzvam poisťovňa Wüstenrot rástla v predaji životného aj neživotného poistenia, zlepšovala kvalitu svojich služieb a digitalizovala uzatváranie poistných zmlúv, čím sa poistenie stalo pre klientov ešte dostupnejším.

„Nárast produkcie v segmente životného poistenia sme evidovali už v minulom roku. Zlepšili sme pre klientov poistné krytie a zatraktívnili ceny poistení. Modernizáciou našich produktov a snahou čo najviac prispôsobiť možnosti životného poistenia potrebám našich súčasných, ale aj potencionálnych klientov, sme sa zaradili medzi najlepších na slovenskom poistnom trhu. Záujem o životné poistenie následne rástol aj v uplynulom roku 2022, vďaka čomu sme v segmente životného poistenia dosiahli najlepšie obchodné výsledky za posledných sedem rokov,“ uvádza Marian Hrotka, predseda predstavenstva skupiny Wüstenrot na Slovensku.

Medziročný nárast tvoril v prípade rizikového životného poistenia spolu s investičným životným poistením 43,5 %, najsilnejší bol pre poisťovňu posledný štvrtý kvartál. V prípade neživotného poistenia bol nárast na úrovni 17 %, pričom najväčší záujem o cestovné poistenie a PZP eviduje poisťovňa v mesiacoch apríl až jún 2022. V tejto oblasti ide o najlepší obchodný výsledok za posledné štyri roky.

„Máme za sebou úspešný rok v segmente rizikového životného poistenia a sme rozhodnutí naďalej rozširovať náš podiel na slovenskom poistnom trhu. Plánujeme naďalej investovať do inovácií a máme ambíciu priniesť retailovým klientom vysoko atraktívne poistné produkty z hľadiska krytia, digitálnych riešení, ale aj ceny. Prioritou pre nás ostáva budovanie vlastnej obchodnej siete, ktorej otvárame prostredníctvom spoločnosti Wüstenrot InHouse Broker prístup ku komplexným finančným službám desiatkam ďalších bánk alebo investičných spoločností na Slovensku. Klient tak vo Wüstenrote nájde tú najlepšiu hypotéku, spotrebný úver, investičný fond alebo poistenie.“ uzatvára Marian Hrotka.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.