Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Xiaomi sa už tretí rok po sebe drží v tomto rebríčku a podľa spoločnosti Kantar zaznamenala 50-percentný nárast hodnoty značky v porovnaní s minulým rokom

Spoločnosť Xiaomi, svetový líder v oblasti technológií, dnes oznámila, že sa umiestnila na 70. mieste v rebríčku Kantar BrandZ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta na rok 2021. V porovnaní s minulým rokom sa posunula o 11 priečok vyššie a hodnota značky je 24,8 miliardy USD (medziročný nárast o 50%). Rok 2021 je už tretím rokom za sebou, kedy táto publikácia uvádza Xiaomi ako jednu zo 100 najhodnotnejších značiek na svete. To jasne potvrdzuje poslanie spoločnosti Xiaomi vytrvalo vyrábať vynikajúce produkty za primerané ceny, aby si všetci na svete mohli vďaka inovatívnym technológiám užívať lepší život.

Vytrvalé úsilie spoločnosti Xiaomi o vytváranie špičkových technológií a inovácií je základným kameňom vývoja a rastu spoločnosti. Prináša zvýšenú výdrž, super rýchle nabíjanie a spoľahlivejší výkon produktov. Tieto inovácie sú dôkazom neustáleho úsilia skúmať a posúvať hranice technologických inovácií. Záväzok spoločnosti Xiaomi k inováciám v apríli ocenila aj spoločnosť Boston Consulting Group (BCG), ktorá si spoločnosť Xiaomi označila ako jednu z „najinovatívnejších spoločností roku 2021“. Spoločnosť Xiaomi sa do tohto zoznamu dostala už po štvrtýkrát.

Spoločnosť Xiaomi patrí medzi 5 najlepších značiek v kategórii spotrebných technológií  rebríčka 100 najhodnotnejších značiek sveta, a to vďaka dôvere a podpore fanúšikov Mi a používateľov z celého sveta. Kantar BrandZ preberá oceňovanie popredných značiek v odvetví aj výskumy z najrozsiahlejšej svetovej štúdie hodnoty značiek: takmer 4 milióny rozhovorov so spotrebiteľmi, zahŕňajúce 18 500 značiek v 512 kategóriách na 51 trhoch.

V marci bola predstavená nová vylepšená vizuálna identita spoločnosti, spájajúca východnú filozofiu s dizajnovým konceptom „Alive“. Cieľom tohto nového brandingu je ešte viac posilniť pozíciu spoločnosti Xiaomi na prémiovom trhu a zároveň pomocou nového dynamického loga zvýšiť povedomie o značke. Koncept Alive odráža myslenie spoločnosti Xiaomi a je jej reakciou na bod obratu v ére inteligentného prepojenia. Spoločnosť Xiaomi vstupuje do nového desaťročia a svoju prítomnosť rozširuje z masového trhu na prémiových používateľov, od technológií po umelecký priestor; od online po offline a po celom svete.

Podľa spoločnosti Kantar rebríček 100 najhodnotnejších svetových značiek v tomto roku zaznamenal pozoruhodný nárast hodnoty až o 42 percent, v porovnaní so 6-percentným nárastom v minulom roku a 7-percentným nárastom v roku predchádzajúcom. Tento nárast dosiahol celkovú hodnotu značiek viac ako 2 bilióny USD v rebríčku Top 100 svetových značiek a predstavoval zrýchlenie rastu najväčších svetových značiek po narušení trhu v dôsledku ochorenia COVID-19.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.