Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Rozvoj zahraničných trhov skupiny Pilulka, pôsobiacej na európskom lekárenskom trhu, povedie od júna skúsený manažér Jaromír Řánek.

,,Vybudovali sme skvelú infraštruktúru v Rumunsku, Maďarsku a Rakúsku, máme nové webové stránky, všetko optimalizované pre mobilné telefóny aj desktop a v neposlednom rade aj mobilné aplikácie. Aby sme investície rádovo v miliónoch EUR dokázali premeniť na fungujúci biznis, musíme zaradiť vyšší rýchlostný stupeň, a preto by som rád privítal nového člena tímu na pozícii New Market Officer, Jaromíra Řánka,“ hovorí Petr Kasa, spoluzakladateľ skupiny Pilulka.

,,Jaromír Řánek viedol zahraničnú expanziu Alza.cz takmer 12 rokov a verím, že teraz je ten správny čas, keď spoločne dokážeme v expanzii Pilulky veľké veci. Zahraničie (RO, AT, HU) v roku 2022 tvorilo iba 4 % online tržieb za tovar. V budúcnosti by to mali byť desiatky percent”, dodáva Petr Kasa.

Medzi svoje najväčšie míľniky Jaromír Řánek počíta vybudovanie vendor tímu a úspešné etablovanie Alzy na maďarskom a rakúskom trhu. ,,Mojou základnou úlohou je pomôcť ďalej transformovať Pilulku tak, aby bola schopná úspešne operovať na viacerých trhoch, zaujala tamojších zákazníkov svojím skvelým produktom a zažila prudký rast.”

Jaromír ŘánekZdroj: Pilulka
Jaromír Řánek

,,Je potrebné si uvedomiť, že aj keď ste hviezdou na slovenskom trhu, 5 km za hranicou vás už nikto nemusí poznať. Musíte všetko budovať od začiatku, mať skvelú lokálnu ponuku, dobré nacenenie, nápadité kampane, ale najmä prevádzkové excelencie. Zákazník v zahraničí je nedôverčivý a pokiaľ nám dá dôveru s prvým nákupom, musíte ho nadchnúť, inak sa už nikdy nevráti,” približuje Jaromír Řánek.

Po minuloročnej expanzii do Maďarska, Rakúska, otvorení nového distribučného centra a pokrytí vlastnou Pilulka Expres dopravou v Bratislave a okolí, ale aj na ďalších miestach Slovenska prostredníctvom Pilulka boxov, sa skupina Pilulka aj naďalej sústredí na zlepšovanie komfortu života ľudí, najmä v oblasti starostlivosti o zdravie. Okrem transakčného biznisu a spomínanej expanzie sa Pilulka zameriava na projekty v oblasti e-health. Okrem predajných kanálov je Pilulka pre farmaceutické firmy stále cennejšia aj ako tzv. mediálny dom.

Značky: