Projekt Signáloskúšači, ktorým na sociálnych médiách počas leta 4ka komunikovala výhody svojich produktov a rastúce pokrytie, ocenila odborná porota súťaže HERMES – Komunikátor roka 2016. Štvrtý mobilný operátor si z galavečera odniesol cenu za najinovatívnejšie využitie nových médií.

„Sociálne médiá sú pre nás prirodzeným prostredím, ktoré je nielen o marketingu, ale aj o zákazníckej podpore. V našej marketingovej komunikácii tento kľúčový nástroj má popredné miesto a sme radi, že si to odborná verejnosť všimla,“ hovorí obchodný a marketingový riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Peter Helexa.

Práve prostredníctvom Facebooku oslovila cez letné prázdniny 4ka svojich fanúšikov s tým, že hľadá štyroch dobrovoľníkov, ktorí počas týždňa precestujú Slovensko a otestujú jej služby. Štvoricu Signáloskúšačov na jej cestách sprevádzal štáb, ktorý každý večer na Facebooku a YouTube zverejnil zostrih z ich cesty.

signaloskusaci-stab_web2016_8_nowat

 

„Tento projekt bol odvážny v tom, že celých sedem dní boli naši Signáloskúšači on-line. Dokonca sme im dali administrátorské prístupy k našim profilom na sociálnych sieťach a tak sami priebežne publikovali obsah zo svojich ciest na Instagrame, YouTube a Facebooku. Štáb, ktorý Signáloskúšačov sprevádzal v druhom vozidle, strihal záznamy zo dňa priamo počas presunov. Navyše každý večer sme avizovali súťaž v konkrétnom meste, kam sa tím musel dopraviť. Aj napriek menším komplikáciám počas nakrúcania, ako defekt na aute či pád konáru priamo na vozidlo štábu, celý tím Signáloskúšačov zvládol svoju úlohu na výbornú, čoho výsledkom boli zaujímavé a vtipné videá, ktoré len na Facebooku dosiahli viac ako 100-tisíc videní,“ spomína riaditeľ pre korporátnu komunikáciu hodlingu DanubiaTel, a.s., Roland Kyška.

Projekt Signáloskúšači realizoval SWAN Mobile v interných kapacitách, režisérkou bola Daša Krňanová, ktorá je aktuálne doktorandkou na Paneurópskej vysokej škole na fakulte masmédií a scenáristom i producentom bol hovorca spoločnosti Tomáš Stupavský, ktorý za SWAN Mobile osobne na slávnostnom galavečeri prebral cenu agentúry v kategórii najinovatívnejšie využitie nových médií.

Zoznam všetkých dielov projektu Signáloskúšači:

  1. diel: Z Nitry do Kováčovej
  2. diel: Z Banskej Bystrice na Kurinec
  3. diel: Z Betliara na Zemplínsku šíravu
  4. diel: Z Humenného do Vysokých Tatier
  5. diel: Zo Štrbského plesa do Žiliny
  6. diel: Zo Žiliny do Trnavy
  7. diel: Z Kučišdorfskej doliny do Bratislavy

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.