Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenský telekomunikačný operátor 4ka obhájil už tretí rok v rade prvenstvo v prieskume zákazníckej skúsenosti audítorskej spoločnosti KPMG. 4ka sa tak opäť stala najobľúbenejšou značkou na Slovensku za rok 2022 z pomedzi všetkých telekomunikačných operátorov. Zákazníci oceňujú najviac na 4ke výhodné ceny a zrozumiteľne komunikované produkty.

„Vo 4ke sa neustále snažíme zlepšovať naše služby tak, aby boli kvalitné, prehľadné a čo najvýhodnejšie pre zákazníka. Že sa nám to darí, potvrdzuje aj získané ocenenie a hlavne dôvera našich zákazníkov, ktorú nám vyjadrili aj v nezávislom prieskume renomovanej poradenskej spoločnosti KPMG,“ povedal Roland Kyška, riaditeľ marketingu a komunikácie telekomunikačného operátora 4ka.

„Dobrá zákaznícka skúsenosť je jednou z ciest, ako si udržať zákazníka aj v náročných obdobiach. V konečnom dôsledku, môže spoločnosti priniesť lepšie finančné výsledky. Ukázali to nakoniec aj výsledky našej štúdie, kde sme analyzovali priamy dopad zákazníckej skúsenosti na výkonnosť firmy – okrem rýchlejšieho rastu, firmy s úspešnou CX dosahujú aj vyššiu mieru ziskovosti ako je trhový priemer. Tešíme sa, že na Slovensku pôsobí viacero značiek, ktoré si tento fakt uvedomujú,“ vysvetľuje Peter Rado, senior manažér z poradenskej spoločnosti KPMG na Slovensku.

4ka TOP značka v kategórii Telekomunikácie

4ka zostala tretí rok za sebou najvyššie umiestnenou značkou sektora, ktorá dosiahla rovnaké skóre zákazníckej skúsenosti ako pred rokom. Výrazne sa zlepšila v pilieri Integrita, mierne vyššie hodnotenie dostala aj v pilieroch Empatia a Očakávania. Ľudia tak oceňujú, že 4ka sa dlhodobo snaží prinášať kvalitné služby za priaznivé ceny.

„So 4kou ako operátorom mám len dobré skúsenosti. Nedostatok vlastného signálu vykryje inými vysielačmi. Internet je dostupný, ceny hovorov nie sú zlé. Najviac mi je sympatická ich prehľadná a zároveň podrobná mobilná aplikácia,“ zhodnotil 4ku v prieskume muž vo veku 36 rokov.

O prieskume KPMG

Štúdia (Skúsenosť, ktorá sa vypláca) vychádza z medzinárodného výskumu Customer Experience Excellence, ktorý pravidelne zisťuje skúsenosť zákazníkov s veľkým množstvom značiek a organizácií. Dáta pre štúdiu boli zbierané prostredníctvom online prieskumu v druhom štvrťroku 2022 a na Slovensku sa zapojilo 2 555 respondentov. Celkovo bolo hodnotených 134 (v predchádzajúcom roku 133) značiek, z ktorých nakoniec 126 (v predchádzajúcom roku 105) dosiahlo požadovaný počet responzií a mohli byť použité ako reprezentatívna vzorka pri vypracovaní tejto štúdie.

Značky: