Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ak sa rozhliadnete po podnikateľskom prostredí, uvidíte, že väčšina spoločností netrpí nedostatkom dôkladne vycibrených firemných hodnôt. Pokiaľ ich však podrobíte bližšiemu, hoci nepatrnejšiemu skúmaniu, väčšina z nich sa zrúti ako domček z kariet.

Každá spoločnosť sa môže zaviazať k tomu, že zmení svet, ale pokiaľ bude tá istá spoločnosť vtiahnutá do digitálneho veku nedobrovoľne, je pravdepodobné, že svet ostane tak, ako je.

Dôležité je, aby hodnoty akejkoľvek spoločnosti boli úprimné, relevantné a preukázateľné.

V Ricohu pracujeme na tom, aby sme sa so svojimi základnými hodnotami (to, čo nazývame naším duchom, našou podstatou) stelesňovali v našej práci každý deň. Nazývame ich princípom troch druhov lások: Miluj blížneho svojho, Miluj svoju zem, Miluj svoju prácu. To je základ, na ktorom Kiyoshi Ichimura vybudoval naše podnikanie. Tieto hodnoty sú naozaj skutočné a rýdze predovšetkým preto, že obstáli v teste času. Sme hrdí na to, že sa prebúdzajú k životu vo všetkých aspektoch nášho podnikania, od našich produktov a služieb až po partnerstvo a environmentálne aktivity.

Prečo vám to ale pripomíname práve vo februári, kedy sú tieto hodnoty v našich životoch prítomné každý deň? Pretože máme narodeniny (resp. náš Deň založenia)!

Ricoh sa zrodil 6. februára 1936. Vo svižnom veku osemdesiattri rokov sme za posledných osem desaťročí pozorovali rad zmien. Od začiatku podnikania v oblasti jemného papiera až po dnešok, kedy podporujeme rozvoj digitálnych pracovísk po celom svete, sme aktívne menili svet práce. Taktiež sme na trh priniesli celý rad inovácií a práve inovácie sú témou tohtoročných osláv našich narodenín.

Tak teda pripravme tortu, sviečky, šampanské a pripime si na ďalších 83 rokov inovácií a posilňovania digitálnych pracovísk.

Značky: