Webhostingový poskytovateľ priznal únik citlivých dát o svojich zákazníkoch.
Spoločnosť oznámila narušenie jedného zo svojich počítačových systémov dňa 13. augusta tohto roku. V dôsledku neautorizovaného prieniku boli odcudzené čísla kreditných kariet približne 93 000 zákazníkov. Spoločnosť má viac ako 3,3 mil. zákazníkov. Web.com na to prišiel vďaka priebežnému monitorovaniu svojho zabezpečenia.
Spoločnosť tento incident postúpila na riešenie federálnym úradom na dôkladné vyšetrenie tohto incidentu.
Všetci zákazníci, ktorých sa prienik mohol dotknúť dostanú informačný email, tiež aj oficiálny dopis prostredníctvom poštovej služby Spojených štátov. Na rýchle informácie a základnú pomoc zriadila aj špeciálnu sekciu FAQ na svojej subdoméne http://security-faqs.web.com.
Zdroj: Web.com