Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tesco finančné služby spúšťajú nový produkt – Rýchlu pôžičku na kartu, ktorú môžete mať do pol hodiny. Revolvingový úver teraz vybavíte nielen v stánkoch Tesco Finančné služby, ale taktiež priamo na informáciách v predajniach Tesco, kde si môžete úverovú kartu vyzdvihnúť a financie tak ihneď využiť. Novinku predstavujú v kampani produkty, ktoré sú v reťazci Tesco bežne dostupné. Hlavnými postavami spotov sú jablká a avokádo.  

Rýchla pôžička na kartu funguje na platforme revolvingového úveru. Zákazník môže splatenú sumu znovu využívať a nemusí opäť prechádzať procesom spisovania novej zmluvy. Peniaze má na karte stále po ruke. Sú mu k dispozícii pri nákupoch v kamenných predajniach, na internete alebo si čiastku môže previezť na svoj účet či vybrať z bankomatu. Pri splácaní stačí poslať minimálnu mesačnú splátku. Zákazník však môže splácať aj viac, pokojne aj  celú dlžnú čiastku naraz.

Pôžičku si zákazník môže vybaviť po telefóne a zmluvu podpísať trebárs priamo na informáciách v predajniach Tesco. V tomto prípade dostane kartu hneď a je len na ňom, ako peniaze využije. „Chceli sme tento nový produkt urobiť čo najviac dostupným, preto rozširujeme počet miest, kde si môžu klienti rýchlu pôžičku vyzdvihnúť. Aktuálne je na Slovensku 64 predajní, kde sme klientom k dispozícii, či už je to v stánkoch Tesco Finančné služby, ktoré obsluhuje náš obchodný partner Home Credit, alebo na informáciách v predajniach Tesco,“ uvádza Markéta Koptišová, manažérka Finančných služieb pre Tesco SR a ČR.

Medzi hlavné výhody nového produktu patrí jeho okamžitá dostupnosť. Klienti si rýchlu pôžičku na kartu môžu vybaviť aj online. Za vybavenie, vedenie ani doplatenie nie sú žiadne poplatky navyše.

Na nový produkt je naviazaná televízna kampaň. Ústrednými postavami reklamných spotov sú jablká a avokádo. „Pokračujeme v úspešnom koncepte zameranom na ovocie, zeleninu, prípadne ďalšie produkty, ktoré sú bežne dostupné v predajniach nášho partnera. Tieto produkty v reklame ožívajú a oslovujú zákazníkov výhodami pôžičky,“ dodáva Kateřina Cmerková, vedúca marketingovej komunikácie spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom Tesco Finančných služieb. Cieľom konceptu je celkové zjednotenie komunikácie, zábavné predstavenie benefitov ponúkaných finančných produktov a v neposlednom rade zvýšenie povedomia o značke.

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.