Spoločnosť Spotify má aktuálne už takmer polovicu platiacich používateľov.
Počet predplatiteľov narástol oproti minulému roku o približne 32%. Dosiahnuté číslo považuje vedenie spoločnosti za veľký míľnik v jej histórii. Zároveň však spoločnosť priznáva, že za úspechom stoja nedávne veľké kampane.
Úspech zabezpečilo niekoľko aspektov. Cielenejšia propagácia v krajinách ako Kanada a Spojené štáty americké, silný rast rodinného predplatného ako aj služba Google Home Mini či samotné zníženie cien. Vďaka Google Home Mini sa spoločnosť Spotify dostala aj na trh vo Veľkej Británii a vo Francúzsku. Zaujímavosťou je, že v posledných dvoch spomínaných krajinách získajú predplatitelia rodinných účtov nárok na bezplatný hlasový reproduktor Google Home Mini.
V priebehu prvého štvrťroka 2019 rozšírilo Spotify partnerstvo s firmou Hulu. Výsledkom bolo zníženie ceny balíka Spotify + Hulu z 12,99 na 9,99 dolára. Prekonať hranicu 100 miliónov pomohla aj cena predplatného vo výške jedného amerického dolára po niekoľko mesačnej bezplatnej verzii pre používateľov.
Zdroj: 9to5Mac
Prečítajte si aj:
Spotify na Androide stále rastie. Počet stiahnutí z Obchodu Play presiahlo 500 miliónov