Reklamy na Facebooku sa budú zobrazovať častejšie.
Podľa webu ghacks.net to ale nebudú reklamy použité na časovej osi. Ide o reklamy zobrazené na obrazovke tak, aby sa nedali preskočiť. Rolovanie teda nepomôže, prípadne sa niekoľkými gestami budete musieť cez ne „prerolovať“. Je to dôsledok upravenej politiky a snahe firmy Meta zarábať na reklame. Ide o tzv. reklamné prestávky.
Tie by ste zrejme čakali v lineárnych službách ako sledovanie TV, no nie na internete. Používanie verzie zadarmo s reklamami má nastavenia na personalizované a bežné reklamy. Prvé budú zobrazovať čo najviac relevantné reklamy na základe toho, ako vás Facebook sleduje. Druhé zobrazia menej filtrovaný obsah a môžete dostávať reklamy, ktoré pre vás nebudú zaujímavé. Neovplyvní to ich množstvo ani frekvenciu zobrazenia.
Tento priestor je otvorený čoraz viac a hoci FB ponúka platené členstvo, reklamný priestor je to, čo mu prináša najviac ziskov. Je to zaujímavé zistenie a najmä používatelia ťahajú za kratší koniec. Nastavenia na Facebooku ste mohli aplikovať už v minulosti, keď sociálna sieť nástojila na vybratí si preferovaného modelu. Všetko sa dá upraviť na tejto stránke.
Podobne na tom je aj Netflix a iné streamovacie služby, SkyShowtime nevynímajúc. Služby ponúkajú reklamy aj v platených účtoch. Dostupné sú aj verzie predplatného, kde sa reklamy nezobrazujú. Tu zašiel ďalej SkyShowtime, ktorý síce reklamy nezobrazuje, no pridáva vám upútavky pred vysielaním seriálu alebo filmu.
Zdroj: ghacks.net
Prečítajte si aj: