Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nezáleží na tom, či si potrebujete zavolať, pripojiť sa na schôdzku, poslať rýchlu správu alebo vyriešiť závažný problém s celým tímom – Cisco má na toto všetko zariadenie alebo aplikáciu.

Zároveň buduje špičkovú celosvetovú sieť, ktorá ich všetky prepája. Na veľtrhu Cisco Live v San Diegu spoločnosť Cisco predstavila ďalšie funkcie na zjednotenie svojich komunikačných platforiem. Navyše oznámila, že nástroj People Insights, využívajúci umelú inteligenciu, ktorý bol pôvodne určený len pre Webex Meetings, bude k dispozícii v celom portfóliu – pre volania, textové konverzácie, schôdzky i Jabber.

Spoločnosť Cisco oznámila zjednotenie používateľskej skúsenosti vo všetkých svojich nástrojoch na spoluprácu. Všetky jej zariadenia preto po novom bežia na rovnakom operačnom systéme a všetky jej aplikácie spolupracujú lepšie ako kedykoľvek predtým. Príkladom je Jabber, populárna aplikácia s desiatkami miliónov používateľov. Po novom bude mať rovnaké rozhranie a ovládanie ako komunikačná platforma Webex Teams. Ak napríklad zamestnanec radšej používa Jabber, ale jeho nadriadený uprednostňuje Webex Teams, nemusia sa obmedzovať. Jednoducho môže napísať poznámku v Jabberi a tá sa okamžite objaví v aplikácii Webex Teams.

Už sa vám stalo, že ste si požičali auto z požičovne a museli ste rozmýšľať: Ako zapnúť svetlá? Ako spárovať svoj telefón s prehrávačom? Ak nie sú veci tak, ako by ste očakávali, je to jednak frustrujúce a jednak vás to môže rozptyľovať od šoférovania. Preto sme nechceli, aby používatelia mali podobný pocit aj zo svojej komunikačnej platformy. Dokonca by vôbec nemali mať pocit, že niekam prepínajú. Hladký prechod z telefónu na videokonferenciu či do tímovej aplikácie urýchľuje prácu na dôležitom projekte. Preto veríme, že používatelia by mali mať možnosť raz si zvoliť ideálne nastavenie a viac ho už neriešiť,“ hovorí Ivan Sýkora, expert na technológie pre tímovú spoluprácu spoločnosti Cisco.

Osobná asistentka v celom komunikačnom portfóliu

V marci predstavila spoločnosť Cisco funkciu People Insights pre Webex Meetings, ktorá využíva umelú inteligenciu a strojové učenie. Túto funkciu možno prirovnať k osobnej asistentke. Bez ohľadu na to, na akom stupni podnikovej hierarchie sa používateľ nachádza, automaticky získava profesionálne spracované informácie (z verejne dostupných i interných firemných zdrojov) o ľuďoch a firmách, s ktorými má rokovať. Vďaka tomu sú schôdzky i konferencie efektívnejšie. Teraz spoločnosť Cisco zavádza People Insights i do zvyšku portfólia – pre telefonovanie, správy a dokonca i pre Jabber.

People Insights vám v reálnom čase poskytujú profesionálne profily o ľuďoch, s ktorými sa stretávate. Pritom všetky informácie zasadzuje do kontextu. Napríklad, ak máte schôdzku s kolegom, ktorý sa volá Peter Novák, len vyhľadávanie na webe by prinieslo množstvo chybných informácií, pretože nositeľov takého mena je veľa. Preto je také dôležité nasadenie umelej inteligencie. Zároveň sa môže stať, že v rovnaký deň máte stretnutie s iným zákazníkom s rovnakým menom. I toto dokáže funkcia People Insight rozlíšiť. Ako používateľ si môžete nechať zobraziť, aké verejne dostupné informácie o vás platforma spracovala a vlastný profil si upraviť podľa seba,“ vysvetľuje Ivan Sýkora.

Viac informácií nájdete na:

https://newsroom.cisco.com/press-release-content?type=webcontent&articleId=1993209

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.