Ľudí zaujíma, či virtuálny poradca Adam má priateľku
V auguste 2019 Tatra banka predstavila prvého virtuálneho bankového poradcu Adama. Na začiatku vedel odpovedať len na najčastejšie klientske otázky. Chatbot Adam dnes už dokáže toho oveľa viac.
Nájde a zobrazí najbližšiu či vybranú pobočku Tatra banky, kurzový lístok, vie zablokovať či aktivovať kartu alebo zmeniť nastavenia karty, pomôže s vyhľadávaním na webe a ponúkne na výber bližší detail k položenej otázke, aby vám lepšie porozumel. Kedykoľvek napíšete Adamovi, vždy je pripravený odpovedať.
Najčastejšie otázky, na ktoré Adam odpovedá, sa týkajú zabudnutých prihlasovacích údajov do Internet bankingu, ďalej sa ľudia zaujímajú najmä o informácie k účtom, kartám a úverom. Zo spoločenských tém sa ľudia zaujímajú o to, ako sa Adam má, kde býva, či má priateľku 🙂
Podobné články
Aké vysnívané darčeky by sme si najradšej našli pod stromčekom my?
Filmové a seriálové tipy v roku 2025
Ako to naozaj vyzerá v novom rýchliku Bratislava-Praha
OPPO Reno15: Tieto smartfóny očakávame, prídu aj do Európy
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 51. týždeň
TCL na CES 2026 ukáže budúcnosť zobrazovacích technológií a AI ekosystémov