Google pripravuje veľké upratovanie: Obchod Play bude prehľadnejší
Nové pravidlá budú zamerané na jednotný dizajn a popis aplikácií.
V Obchode Play môžeme stále vidieť množstvo aplikácií, ktorých popis pripomína brazílsky karneval. Tieto aplikácie sú zobrazované s cudzími znakmi, emodži, symbolmi a aj ukradnutými názvami iných populárnych aplikácií. Týmto spôsobom sa snažia zamiešať do vyhľadávaní iných aplikácií. V prvom rade to však nevyzerá pekne a vnáša to do Obchodu Play mierny chaos. Tento trend sme si všimli už pomerne dávno a očividne to prekáža aj samotnému Googlu. Ten teraz pre vývojárov pripravil novú sadu pokynov, aby vedeli, čo si môžu pri publikovaní aplikácií dovoliť a čo nie. Pripravovaná zmena vstúpi do platnosti v druhej polovici roka 2021. Nové pravidlá obsahujú niekoľko pomerne prísnych pokynov na to, čo je dovolené a čo nie. Medzi zmeny uvedené v novom príspevku pre vývojárov systému Android patria okrem iného:
- Názvy aplikácií môžu mať najviac 30 znakov
- Nepotrebné deskriptory ako „zadarmo“, „rýchlo“ a „stiahnuť teraz“ nie sú povolené
- Žiadne zbytočné veľké písmená (pokiaľ nie sú súčasťou názvu značky), interpunkčné znamienka, emodži alebo emotikony
- Žiadny text ani obrázky naznačujúce výkonnosť alebo hodnotenie v obchode Play, napríklad „Racing Game # 1“
- Žiadne zavádzajúce prvky na ikone alebo snímkach obrazovky aplikácie
Podobné články
Najlepšie filmy na Netflixe (50. týždeň)
Čo robiť, ak majú fotografie presunuté do počítača príponu HEIC a nejdú otvoriť?
Viac než len nabíjanie: ZSE Drive otvára ultrarýchly HUB v OC Optima Košice
Zálohovanie fotiek: Prehľad služieb a hardvéru na zálohy multimédií
TP-Link predstavuje vonkajšiu inteligentnú Wi-Fi zásuvku Tapo P410M