Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Motorola, priekopník v odvetví mobilnej komunikácie, uviedla na trh novú platformu, ktorej cieľom je umožniť novej generácii používateľov uvoľniť silu svojich mobilných telefónov. Nová globálna platforma značky Power to Empower slúži na inšpiráciu a povzbudenie ľudí, aby používali technológie, ktoré majú na dosah ruky a vytvorili pozitívnu trvalú zmenu a inkluzívnejšiu a prepojenejšiu spoločnosť.

Spoločnosť Motorola sa vždy zameriavala na spotrebiteľa s odhodlaním poskytovať zmysluplné inovácie. Vďaka tomu, že mobilné telefóny sú v centre života ľudí a spájajú nás ako nikdy predtým, majú silu posilniť budúcu generáciu mysliteľov, inovátorov a tvorcov zmien.

Power to Empower je prvá nová platforma značky Motorola za posledných 5 rokov a bola vyvinutá tak, aby pomohla globálne zjednotiť značku a súčasne lokálne spájať s cieľom posilniť postavenie spotrebiteľov a komunít prostredníctvom technológií. Spoločnosť Motorola, ktorá je dôveryhodnou súčasťou mobilného priemyslu, naďalej stavia na 90-ročnom dedičstve remeselného spracovania a odborných znalostí, aby inovovala s inkluzívnym prístupom.

Je to práve tento inkluzívny prístup zameraný na spotrebiteľa, ktorý motivoval spoločnosť Motorola k vytvoreniu trhu so smartfónmi strednej triedy, vďaka ktorému sú najnovšie technológie a prémiové funkcie cenovo dostupné. V tomto duchu pokračuje Motorola ďalej so záväzkom demokratizovať technológie 5G a zaistiť, aby boli technológie novej generácie prístupnejšie pre viac ľudí.

Teraz spoločnosť Motorola posilňuje záväzok voči týmto existujúcim hodnotám v rámci produktového portfólia, partnerstiev a obchodu ako celku. A čo je najdôležitejšie, Power to Empower je možné vnímať ako príležitosť na vytvorenie emocionálneho priestoru na interakciu so spotrebiteľmi novými a kreatívnymi spôsobmi.

Prvá kampaň Power to Empower bola postavená na skutočných príbehoch o tom, ako ľudia používajú technológie inšpiratívnym spôsobom pri vytváraní jasnejšej  budúcnosti pre komunity a našu planétu.

Teraz je značka nadšená, že môže zdieľať ďalšiu vlnu Power To Empower, sériu Tech With Heart. Spoločnosť Motorola vyvinula 12 autentických príbehov od skutočných používateľov spoločnosti Motorola o tom, ako im technológia umožňuje venovať sa svojim vášňam, používať svoj hlas a dosahovať svoje ciele. Týmito príbehmi chce Motorola ľudí uistiť, že technológia je pre každého a že keď sa dobre aplikuje, môže vám aj vašim komunitám pomôcť dosiahnuť váš najväčší potenciál.

S pomocou The Masses a pod vedením Juana Amusateguiho boli tieto príbehy vyrozprávané ľuďmi z rôznych krajín (Argentína, Čile, Francúzsko, Kolumbia, Spojené kráľovstvo, USA, Taiwan, India a Hong Kong), reality, jazyky, rasy a kultúr. Uvedenie do života si vyžadovalo skutočne globálnu spoluprácu – interakciu s ľuďmi z 18 národností, vytváranie viac ako 20 terabajtov údajov a prácu v 21 krajinách.

Príbehy boli vydávané pravidelne. Ako prvý, bol príbeh o nepočujúcej tanečníčke z Taiwanu, ktorá používa technológiu na učenie sa a tancovanie s ľuďmi z celej krajiny. Lin Chang Lan, narodená pre tanec, ale aj ako nepočujúca, je 34-ročná súčasná tanečníčka z Taiwanu. Pre Lin nie je jej porucha sluchu výzvou, ale naučila ju, ako ďaleko ju môžu jej zmysly doviesť. Vďaka pocitu vibrácií hudby a vďaka podpore od svojej matky si Lin urobila meno ako tanečníčka na Taiwane.

Renata Altenfelder, globálna riaditeľka marketingu značky v spoločnosti Motorola povedala „Minulý rok zmenil životy všetkých a v  spoločnosti Motorola sme potrebovali ukázať miliónom ľudí na celom svete, že technológie môžu pozitívne podporiť ich životy a ukázať im lepšiu budúcnosť. Bola to zaujímavá výzva, ktorá nás povzbudila k vytvoreniu tohto nového konceptu, ktorý bude slúžiť ako neuveriteľná platforma značky.

Dnešná technológia nám dáva silu a spája nás mnohými rôznymi spôsobmi. Pomáha nám prekonávať limity a podporuje nás pri definovaní nových cieľov a ich dosahovaní bez ohľadu na národnosť, vek, pohlavie alebo rasu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.