Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slováci stále môžu rozhodnúť o tom, ktorý e-shop získa ocenenie najpopulárnejší ShopRoku 2015. Hlasovanie prebieha do konca februára na www.shoproku.sk. Navyše v ďalších kategóriách rozhodne o víťazoch vyše milión vlaňajších recenzií na portáli Heureka.sk, ako aj odborná porota, ktorá vyberie najinovatívnejší e-shop.

Bratislava 18. februára – Na hlasovanie o najlepší slovenský e-shop zostáva posledných pár dní, svojmu najobľúbenejšiemu možno dať hlas len do konca februára na www.shoproku.sk. Najpopulárnejšie e-shopy slovenských internetových zákazníkov si preberú Cenu popularity v súťaži ShopRoku 2015 v marci v Bratislave. Zároveň organizátor súťaže, nákupný radca Heureka.sk, vyhlási aj ďalšie dve kategórie – najkvalitnejšie e-shopy získajú Cenu kvality a najinovatívnejší e-shop Cenu Heureky.

V Cene Popularity môžu internetoví užívatelia prostredníctvom hlasovacieho formulára udeliť hlas až trom obľúbeným e-shopom. Víťazom sa stane ten, ktorý nazbiera najviac hlasov. Aj napriek rastúcej kvalite sa e-shopy často dopúšťajú rozličných prehreškov, napríklad pomalej či agresívnej komunikácie. „V čase, kedy na trhu pôsobia tisíce e-shopov, rozhodujú o ich existencii maličkosti – slušné správanie k zákazníkom, uvádzanie pravdivých informácií, priama a včasná komunikácia a podobne. Až 83 % zákazníkov netoleruje e-shopom nepravdivé informácie o dostupnosti produktu, ďalších 77 % vidí ako najväčší problém pomalú alebo žiadnu komunikáciu. Tretím najčastejším problémom je v troch štvrtinách prípadov arogantné správanie e-shopov,“ uviedol riaditeľ zákazníckeho centra portálu Heureka Jan Kriegel. Práve medzi víťazmi súťaže ShopRoku sa takýchto prehreškov nájde najmenej.

Cena Kvality sa udeľuje na základe vyplnených dotazníkov Overené zákazníkmi a celkového hodnotenia e-shopu. Slováci ohodnotili za rok 2015 e-shopy vyše miliónkrát, nespokojní boli len v 4 percentách prípadov. „Drvivá väčšina hodnotení e-shopov na portáli Heureka je pozitívnych. Na základe recenzií vyberáme aj najlepšie a najkvalitnejšie e-shopy v súťaži ShopRoku, ktorá momentálne prebieha,“ uviedol Kriegel. Ako dodal, víťazi tejto súťaže si zase držia vysokú kvalitu, zákazníci ich hodnotia najviac a najpozitívnejšie.

O víťazoch v Cene Heureky rozhoduje odborná porota zložená z osobností slovenského a českého e-commerce. Táto kategória je určená pre e-shopy, za ktorými stojí zaujímavý príbeh, majú sociálny presah alebo netradičný koncept.

Tento ročník súťaže ShopRoku 2015 je už siedmym v poradí. Vyhlásenie víťazov bude 17. marca 2016 v Bratislave. Úplné podmienky súťaže sú dostupné na stránkach akcie www.shoproku.sk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.