Logo spoločnosti bude odteraz možné vidieť priamo na štadióne CAMP NOU.

Spotify vstupuje do sveta veľkého futbalu po boku katalánskeho klubu FC Barcelona. Obe strany sa dohodli na štvorročnej spolupráci, ktorá začne v júli 2022. Od leta tak bude možné vidieť logá Spotify na dresoch mužského a ženského futbalového tímu, ako aj na tréningových tričkách.

Počas partnerstva Spotify a FC Barcelona bude premenovaný aj štadión na Spotify CAMP NOU. Podľa vyjadrení spoločnosti Spotify je toto partnerstvo odôvodnené aj snahou o prepojenie fanúšikov so všetkými umelcami, ktoré ešte viac prepojí svet hudby a futbalu.

Spotify a FC BarcelonaZdroj: GSMArena
Spotify CAMP NOU

Aj keď je zrejmé, že ide o celkom dobrý marketing, spoločnosť Spotify okrem toho prisľúbila novú platformu pre umelcov, ktorí môžu vďaka nej komunikovať s globálnou komunitou fanúšikov Barcelony.

Vstup spoločnosti Spotify do futbalového sveta po boku FC Barcelona je samozrejme obrovská reklama aj pre samotnú platformu, keďže zápasy katalánskeho klubu priťahujú milióny fanúšikov futbalu po celom svete. Netreba sa však báť, že by ste si zelené logo Spotify počas domácich zápasov FC Barcelona nevšimli. 

Zelenať sa bude celý Spotify CAMP NOU.

Zdroj: GSMArena

Prečítajte si aj:

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.