Spoločnosť Motorola oznamuje vymenovanie Fabia Capocchiho za generálneho riaditeľa Mobile Business Group (MBG) pre región EMEA. Capocchi bude nápomocný pri výraznejšej akcelerácii hyper-rýchleho rastu, ktorý spoločnosť Motorola dosahuje v segmente mobilných zariadení (MBG) v regióne EMEA po neuveriteľne silnom fiškálnom roku 21/22, čoho výsledkom je, že región EMEA je pre Motorolu kľúčovým sektorom.
Na globálnej úrovni je Motorola súčasťou spoločnosti Lenovo a patrí do skupiny Intelligent Devices, ktorá zahŕňa aj obchodnú divíziu PC a Smart Devices, ako aj skupinu Mobile Business. Portfólio spoločnosti Lenovo zahŕňa produkty, riešenia, softvér a služby počnúc počítačmi a smartfónmi, cez systémy tzv. inteligentnej spolupráce, až po riešenia rozšírenej a virtuálnej reality (AR/VR).
„V rámci našej divízie mobilných zariadení pokračujeme v stratégii rastu naprieč regiónom. Sme svedkami toho, ako sa spoločnosť Motorola teší jednému úspechu za druhým, čo sa prejavilo aj na veľmi priaznivých finančných výsledkoch v posledných kvartáloch. Aj naďalej hľadáme cesty ako dosiahnuť ešte väčšiu dynamiku rastu,“ povedal Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA.
„Som presvedčený, že pod novým vedením Fabia bude Motorola napredovať aj naďalej a spraví ďalšie kroky k dosahovaniu ešte väčšieho rastu naprieč regiónom EMEA.“
Capocchi nahrádza na pozícii generálneho manažéra spoločnosti Motorola Francoisa LaFlammeho, ktorý viedol obchodné aktivity firmy v regióne EMEA od septembra 2019. LaFlamme zotrváva v spoločnosti aj naďalej a bude zastávať rolu globálneho marketingového riaditeľa a vedúceho stratégie.
Capocchi, ktorý v súčasnosti pôsobí v Španielsku ako riaditeľ produktového a marketingového tímu Lenovo Iberia, bol kľúčovým aktérom pri upevňovaní vedúcej pozície spoločnosti v segmente PC, ako aj pri dosahovaní rekordne vysokého trhového podielu v segmentoch iných ako PC, ako sú Visuals a tablety s operačným systémom Android.
Svoju kariéru budoval v rôznych technologických firmách ako Epson, či Asus, kde zastával pozície s celoeurópskou pôsobnosťou a zodpovedal za rozvoj obchodu, produktový manažment, či obchod a marketing.
„Spoločnosť Motorola počas svojej dlhej histórie zaznamenala obrovský rast a úspech. Značka vstupuje do nového finančného roka z jednej z najsilnejších pozícií vôbec, čo je ideálne pre pokračovanie zvyšovania podielu na trhu v regióne EMEA,“ povedal Capocchi. „Som si istý, že na tejto dynamike môžeme ďalej stavať a spolu s mojím fantastickým tímom posilníme značku Motorola a budeme prinášať nové veci, na ktoré sa už teraz tešíme. “