Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Motorola je hnacou silou inovácií v oblasti technológií a mobilných zariadení už takmer storočie. Vidí spôsoby, akými môžu jej smartfóny slúžiť ako prostriedok sebavyjadrenia – reprezentujú, spájajú a menia ľudí a ich okolie.  Farby zasa majú neuveriteľnú silu, podnecujú emócie, sú hnacím motorom akcie a môžu dokonca zohrávať veľkú úlohu pri rozhodovaní o nákupe.

S ambíciou byť na čele trendov a dizajnu, spoločnosť Motorola s nadšením oznamuje svoje dlhodobé strategické partnerstvo so spoločnosťou Pantone, ktorá je de facto globálnym štandardom jazyka farieb a expertom na analýzu a výrobu farieb.

využitie farby ako posolstvo so spoločnosťou Pantone

Spoločnosť Pantone je už viac ako 55 rokov svetovým lídrom v oblasti konzistencie a presnosti farieb pre značky a dizajnérov po celom svete. Naďalej dominuje v oblasti farieb, inovuje svoje produkty v oblasti grafiky, módy a produktového dizajnu, a pomáha dizajnérom uviesť ich vízie do života od inšpirácie až po realizáciu. Okrem toho spoločnosť Pantone poskytuje konzultačné služby, predpovede, globálne farebné trendy a prostredníctvom Pantone Colour Institute™ radí spoločnostiam v oblasti farieb v identite značky a pri vývoji produktov. Svet dizajnu každoročne netrpezlivo očakáva vyhlásenie farebných trendov a predpovedí od spoločnosti Pantone. Viac ako 10 miliónov dizajnérov a výrobcov sa spolieha na spoločnosť Pantone, ktorá im pomáha pri prijímaní kritických rozhodnutí týkajúcich sa dizajnu a farieb a pri predpovedaní správania spotrebiteľov.

Určenie správnych dizajnových prvkov a funkcií, ktoré najlepšie spĺňajú potreby spotrebiteľov, je pre značku Motorola kľúčové. Exkluzívna spolupráca s Pantone v globálnej kategórii je ďalším krokom v záväzku spoločnosti Motorola posilniť sebavyjadrenie, pozdvihnúť jej vzťah k farbám a poskytnúť značke kľúčový prehľad o trendoch v makro dizajne, vrátane vplyvu Pantone na aplikáciu materiálov a povrchových úprav v celom dizajne. 

Sme nadšení, že môžeme byť strategickým partnerom tak ikonickej a vplyvnej značky, akou je Pantone,” povedal Ruben Castano, výkonný riaditeľ zákazníckej podpory spoločnosti Motorola. “Spojením našej vedúcej pozície v oblasti technológií zameraných na spotrebiteľov a inovácie s odbornými znalosťami spoločnosti Pantone v oblasti farebných trendov, prognóz a prieskumu trhu poskytneme našim spotrebiteľom ďalší hodnotný spôsob sebavyjadrenia sa prostredníctvom našich zariadení.

Počas dlhodobého partnerstva získa Motorola prístup k poznatkom spoločnosti Pantone o trendoch, odborníkom z Pantone Colour Institute™ a podskupine kurátorských farieb, ktoré sa budú vyznačovať silnými trendmi v dizajne vrátane farby roka Pantone.

Spoločnosť Motorola existuje preto, aby navrhovala, vytvárala a poskytovala ľuďom na celom svete účelné inovácie a má bohatú históriu vo vývoji intuitívnych produktov,” povedal Elley Cheng, viceprezident a generálny riaditeľ spoločnosti Pantone. “V spoločnosti Pantone zdieľame tieto hodnoty a sme nadšení, že môžeme spolupracovať so spoločnosťou Motorola, aby sme zdôraznili význam a silu precíznosti v dizajne, inováciách a sebavyjadrení vo farbách a technológiách.”

Spojenie sily farby s technológiou

Farby vybrané pre smartfón motorola edge 30 neo sú Ice Palace, Aqua Foam, Black Onyx a Pantone farba roka 2022, Very Peri. Sú výsledkom prvej spolupráce spoločnosti Motorola s Pantone Color Institute™ pri vytváraní základných a trendových odtieňov, ktoré sú v súlade so značkou a stratégiou tohto zariadenia:

  • Ice Palace je odtieň, ktorý podnecuje fantáziu každého, aby si predstavil novú budúcnosť vo fantázii alebo výlet do väčšej galaxie. Napodobňuje reflexný lesk hviezd a vyjadruje luxus aj dlhú životnosť.
  • Aqua Foam má korene v prírode a je organickou farbou, ktorá upokojuje ducha. Nie je ani mužská, ani ženská. Namiesto toho je technický vzhľad Aqua Foam hypermoderný a jej snový odtieň hovorí o budúcnosti plnej svetla.
  • Black Onyx predstavuje ochranu a bezpečie, silu a sebavedomie a má tmavý čierny odtieň inšpirovaný minerálmi. Táto farba je praktická a zároveň očarujúca a hovorí o skúsenostiach. Jej elegantná prítomnosť sa považuje za stelesnenie sofistikovanosti.
  • Very Peri je farba s bezstarostným sebavedomím a novou prítomnosťou, ktorá inšpiruje snílkov a dodáva silu tvorcom. Je komplexná, ale zároveň má masovú príťažlivosť. Je to najvhodnejšia farba na rozpúšťanie hraníc a vytváranie väzieb medzi generáciami, pohlaviami a kultúrami v novom decentralizovanom svete.

Dizajnéri spoločnosti Motorola budú úzko spolupracovať s Pantone Colour Institute™ pri ďalšom rozvíjaní partnerstva a začleňovaní psychológie farieb a stratégie do svojho pripravovaného portfólia.

Dostupnosť produktov

motorola edge 30 neo je už dostupný v predaji vo farbách Very Peri a Black Onyx za štartovaciu cenu 399 EUR.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.