mBank prostredníctvom nového elektronického Centra žiadostí približuje, ako by mali vyzerať bankové služby budúcnosti.
Jej klientov už nečaká cesta do pobočky banky, ani státie v radoch. Po novom si oficiálne žiadosti, potvrdenia či bankové referencie vybavia priamo cez svoje internetové bankovníctvo, a to odkiaľkoľvek. Doručenie originálov dokumentov prostredníctvom pošty je pritom bezplatné.
mBank sa zapája do digitalizácie spoločnosti a rozširuje svoje služby, ktorými uľahčuje život svojim klientom. Tí majú odteraz možnosť požiadať banku o desiatky bankových dokumentov elektronicky. Ide pritom o doklady, ktoré môžu potrebovať pri riešení svojich pracovných, alebo osobných záležitostí. Príkladom môže byť potvrdenie o splatení pôžičky, potvrdenie o vlastníctve úverového produktu alebo banková referencia. Nové elektronické riešenie výrazne skracuje čas na získanie týchto formálnych náležitostí.
Pred objednaním potvrdenia si klient môže skontrolovať jeho podobu na vzorových dokumentoch, ktoré sa nachádzajú na stránke. Doručenie je možné cez poštu, kuriéra, alebo vyzdvihnutím na obchodnom mieste, vďaka čomu ho vie klient získať už nasledujúci pracovný deň. O stave spracovania žiadosti banka informuje prostredníctvom e-mailu, alebo sa dá skontrolovať priamo v internetovom bankovníctve v detailoch žiadosti.
V týchto dňoch je na stránkach banky k dispozícii už vyše tridsať dokumentov, ktoré pokrývajú takmer celú oblasť bankových služieb. Od bankovej referencie ku produktom alebo klientovi, cez potvrdenie o splatení pôžičky, až po potvrdenie o vlastníctve účtu. Poplatky za vystavované dokumenty sú rozdelené do piatich kategórii podľa ich typu. Za potvrdenia ku transakciám si banka účtuje 5 eur, za potvrdenia k produktom 10 eur.
Detailný zoznam služieb Centra žiadostí nájdete tu.