O2 vylepšuje samoobslužnú zónu Moje O2 dostupnú cez mobilnú aplikáciu pre smartfóny so systémom iOS a Android. Medzi novinky, ktoré do aplikácie pribudli, patrí možnosť zadania bezpečnostného kódu, čím boli sprístupnené faktúry pre firemných zákazníkov, či jednoduché prepínanie medzi fakturačnými profilmi a číslami.
- Sprístupnenie pre zákazníkov s programom O2 Moja Firma
- Zobrazenie faktúr pre firemných zákazníkov
- Prepínanie medzi viacerými číslami zákazníka
- Jednoduché prepínanie medzi fakturačnými profilmi
„Obľúbená mobilná aplikácia Moje O2 je odteraz k dispozícii aj pre našich firemných zákazníkov, ktorým iste uľahčí podnikanie. Došlo aj k vylepšeniu funkcionality aplikácie, ktorá umožní ešte väčší komfort pri práci so svojim profilom,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
Medzi novinky, ktoré do aplikácie pribudnú, patrí:
![O2-3](https://touchit.sk/wp-content/uploads/2015/03/O2-3.png)
Zobrazenie faktúr pre business zákazníkov, ako aj sprístupnenie tarifu Moja Firma s novým dizajnom obrazovky spotreby.
![O2-4](https://touchit.sk/wp-content/uploads/2015/03/O2-4.png)
Zjednotená obrazovka s dátovými balíčkami, ktorá umožní ešte jednoduchší a prehľadnejší prechod z nižšieho balíčka na vyšší a naopak a s možnosťou obnovy dátového balíčka.