Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

O2 vylepšuje samoobslužnú zónu Moje O2 dostupnú cez mobilnú aplikáciu pre smartfóny so systémom iOS a Android. Medzi novinky, ktoré do aplikácie pribudli, patrí možnosť zadania bezpečnostného kódu, čím boli sprístupnené faktúry pre firemných zákazníkov, či jednoduché prepínanie medzi fakturačnými profilmi a číslami.

  • Sprístupnenie pre zákazníkov s programom O2 Moja Firma
  • Zobrazenie faktúr pre firemných zákazníkov
  • Prepínanie medzi viacerými číslami zákazníka
  • Jednoduché prepínanie medzi fakturačnými profilmi

„Obľúbená mobilná aplikácia Moje O2 je odteraz k dispozícii aj pre našich firemných zákazníkov, ktorým iste uľahčí podnikanie. Došlo aj k vylepšeniu funkcionality aplikácie, ktorá umožní ešte väčší komfort pri práci so svojim profilom,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2. 

Medzi novinky, ktoré do aplikácie pribudnú, patrí:

O2-1

Možnosť zadať bezpečnostný kód

O2-2

Prepínanie medzi viacerými číslami Prepínanie medzi fakturačnými profilmi

O2-3

Zobrazenie faktúr pre business zákazníkov, ako aj sprístupnenie tarifu Moja Firma s novým dizajnom obrazovky spotreby.

 

 

O2-4

Zjednotená obrazovka s dátovými balíčkami, ktorá umožní ešte jednoduchší a prehľadnejší prechod z nižšieho balíčka na vyšší a naopak a s možnosťou obnovy dátového balíčka.

 

O2-5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.