Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť CyberPower zmenila svojho servisného partnera pre Českú republiku a Slovensko a od 1. apríla 2023 bude všetky servisné úkony realizovať spoločnosť CDC Data. K tejto nútenej zmene došlo z dôvodu ukončenia servisných činností predchádzajúcej spoločnosti.

„Sme radi, že sme v krátkom čase dohodli nového partnera, ktorý zaistí bezpečné a dlhodobé fungovanie UPS systémov CyberPower u našich zákazníkov,“ hovorí Aleš Hill, Country Manager CyberPower pre ČR a SR.

 „Spolupráca so CyberPower plne zapadá do stratégie rozvoja CDC Data a to nielen v oblasti servisu, ale aj podpory predaja. CDC Data cieli ako na kvalitnú servisnú podporu koncových zákazníkov CyberPower, tak na poskytovanie služieb z oblasti Enterprise riešení, vrátane ich komplexných návrhov,“ hovorí Martin Bedroš, Business Development Manager zo spoločnosti CDC Data.

Servisná zmluva pokrýva kompletné portfólio značky Cyberpower, teda od širokej ponuky záložných UPS systémov pre koncových zákazníkov, cez ich väčšie modely pre malé a stredné firmy až po komplexné riešenie pre veľké firmy a inštitúcie.

Koncový zákazník

Štandardná záruka na výrobky CyberPower je 2 roky a je možné si ju za poplatok predĺžiť, napr. na 3 alebo aj viac rokov. V tejto dobe sa spotrebitelia môžu obrátiť tak na predajcu, ako aj na servisnú spoločnosť.

Firemná klientela

V prípade podnikových zákazníkov sú servisné úkony komplikovanejšie, pretože väčšinou ide o riešenie do racku umiestnenom v serverových miestnostiach, a tak je nutné zásahy vykonávať priamo v mieste inštalácie. Pokiaľ servisné úkony nie sú kryté implementačným dodávateľom, je CyberPower prostredníctvom spoločnosti CDC Data schopný zaistiť tieto zásahy na mieste a podľa požadovanej úrovne SLA. Ide napríklad o opravy NBD (Next Business Day), a v prípade kritických inštalácií aj odstránenie poruchy do 8 hodín od nahlásenia.

Na tento účel má nový servisný partner nastavené procesy, skladovú zásobu náhradných dielov, a predovšetkým vyškolených mobilných špecialistov, ktorí vychádzajú k zákazníkom po celej ČR a SR a riešia situáciu na mieste. Firemní zákazníci majú tiež možnosť preventívnych servisných zásahov, ktoré zahŕňajú vzdialenú správu a monitoring, update firmvéru a aktualizácie softvéru, preventívnu výmenu akumulátorov, aj možné reálne testovanie výpadku elektrického napätia a dopadov na infraštruktúru.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.