Reklama na Netflixe: Vyzerá, že ľudia to chcú
Predplatné s reklamami firme zrejme nepoškodí reputáciu.
Streamovací gigant má takmer 5 miliónov aktívnych používateľov mesačne, ktorí majú svoj predplatený plán s reklamami. Firma spustila reklamné účty v novembri 2022, avšak iba na niektorých trhoch. Spočiatku viacerí tento krok kritizovali a predpovedali, že firma si týmto krokom môže poškodiť. Je zrejmé, že mnohí chápeme Netflix ako alternatívu voči klasickej televízii, kde reklamy za svoje peniaze neočakávame. Téme sa venoval web ghacks.net, ktorý sa odkazuje na údaje poskytnutými spoločnosťou Los Gatos. Podľa prezidenta tejto spoločnosti ide o údaj zahrňujúci profily dospelých účtov.
Pridávanie reklám do filmov a seriálov musí byť vyvážené na oboch stranách, teda na strane zadávateľov reklamy, ale aj na strane prevádzkovateľa služby, ktorý by mal vo väčšine stále presadzovať svoj natívny obsah pred týmto doplnkovým zdrojom príjmov. Férovo treba dodať, že predplatné s reklamami je lacnejšie. To, či sa používateľom oplatí použiť táto forma predplatného, alebo zostanú radšej pri predplatných s vyšším poplatkom no aj naďalej bez reklám, si každý musí prepočítať a uvážiť sám za seba.
Podobné články
Najlepšie seriály na Netflixe (50. týždeň)
Warner Bros. Discovery odmietlo Paramount a chce rokovať s Netflixom
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 50. týždeň
Očakávaný kinohit a jeden z najlepších filmov roka 2025 je už na Apple TV
Paramount Skydance priostruje: Za Warner Bros. Discovery ponúka viac ako Netflix
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 49. týždeň