Skupina UNIQA spustila novú vlnu česko-slovenskej reklamnej kampane, tentokrát zameranej na zabezpečenie pokoja v zázemí domova.
Upozorňuje na širší záber poistenia, ktoré dokáže nielen chrániť pred rizikami, ale aj skutočne pomôcť pri každodenných nehodách. Verejnosti chce ukázať, že poisťovňa môže byť spoľahlivým partnerom nielen v krízových momentoch škôd, ale aj v každodennom živote.
Očakávania klientov sa za posledný rok výrazne zmenili. Majú oveľa vyššie nároky a sú informovaní. Vážia si svoj čas, a preto chcú jednoduché a zrozumiteľné služby a to aj vo finančnom sektore. „Dlhodobo sledujeme preferencie a skúsenosti zákazníkov. Snažíme sa meniť naše poistné riešenia a služby tak, aby ich vnímali ako skutočnú pomoc s pridanou hodnotou. Naša kampaň predstavuje jeden produkt Domov & Bezpečie, ktorý už bol vyvinutý s týmto zámerom,“ povedala Ganna Pidgorna, členka predstavenstva UNIQA zodpovedná za People, Brand and Sustainability.
Reklamná kampaň: načasovanie a médiá
Nová komunikačná vlna prebieha v Českej republike a na Slovensku od 11. septembra a potrvá do konca roka. Na Slovensku je na TV staniciach JOJ Group a Markíza Group nasadený 30-sekundový spot „Spolu žijeme pokojnejšie“. Kampaň je naplánovaná na 4 týždne od septembra do októbra 2023. Na sociálne siete sú od septembra do decembra pripravené popri asistenčných videách 15 sek pre-roll videá s našimi ambasádormi, lyžiarskou hviezdou Petrou Vlhovou na Slovensku a Ondřejom Synekom, majstrom sveta vo veslovaní v Českej republike. Slovenský televízny spot si môžete pozrieť tu:
30s – https://youtu.be/LYJWDOuLro4
47s – https://youtu.be/Kg-rJbMKybk
Na sociálnych sieťach a v natívnych článkoch UNIQA otvára témy niekedy možno trochu nečakaných, ale 24 hodín dostupných služieb pre každodenný život. Rôzne možnosti pomoci a služieb UNIQA budú pripomínať aj natívne články umiestnené na vybraných webových stránkach. Súčasťou je aj on-line bannerová reklama na významných českých a slovenských spravodajských a lifestylových weboch a webových stránkach o bývaní. Bannerové formáty sú na Slovensku zobrazené v rámci Google Display Network (GDN), v Česku okrem toho aj v rámci obsahovej siete Sklik.
V ČR prvý krát využijeme formát HbbTV na TV Prima, ktorý spája výhody online reklamnej komunikácie a TV obrazovky. „Mediamix je bohatý, pretože naším cieľom je osloviť čo najširšie spektrum užívateľov médií rôzneho druhu a chceme im pripomenúť, že poistenie už dávno nie je iba o finančnej kompenzácii kôd,“ povedala Gana Pidgorna.
Autori a produkcia
Tento koncept vytvorila reklamná agentúra Triad Advertising Bratislava a produkciu zastrešila spoločnosť Hitchhiker Films. Spoty citlivo režíroval Juraj Janiš. Mindshare a Basta Digita boli zodpovedné za nákup médií.
Ďalšie aktivity
Súčasťou kampane sú aj POS materiály s našou ambasádorkou, svetovou lyžiarskou hviezdou Petrou Vlhovou na Slovensku a v Česku s Ondřejom Synekom, majstrom sveta vo veslovaní. Upravená bola aj webová stránka produktu, boli pridané asistenčné videá a nové sú aj on-line kalkulačky na: Poistenie majetku – kalkulačka online | UNIQA. Do kampane sa zároveň zapoja všetky obchodné kanály.
Čo všetko dnes dokáže poistenie
Pred zostavením obsahu a cieľov kampane UNIQA podrobne analyzovala klientskú cestu a zákaznícku skúsenosť v tomto segmente. Z nich vyplynulo, že klienti považujú za najatraktívnejšie benefity užitočné asistenčné služby a rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Obe tieto výhody sú hlavným obsahom reklamných aj obchodných kampaní.
Zákazníci vnímajú asistenciu ako „niečo navyše“ a veľa o nej nevedia. V dnešnej dobe, keď hľadanie dobrého remeselníka trvá naozaj dlho, je možnosť získať ho jedným telefonátom s poisťovňou, ktorá navyše prevezme záruku za kvalitu jeho práce, najviac cenenou výhodou. Ukazuje sa, že keď raz klienti nejakú ponúkanú službu od poisťovne prijmú, vracajú sa k nej aj v budúcnosti. Nejde len o podporu pri bežných problémoch, ako je otvorenie zabuchnutých dverí alebo zasklenie rozbitého okna. UNIQA dokáže ponúknuť opravára domácich spotrebičov s náhradou ceny v prípade neopraviteľnej chyby, opravára zdrojov tepla, odstránenie osích a sršňových hniezd, sanácie priestorov, deratizácie, službu právnika, opravu bicykla, alebo IT pomoc pri inštalácii nových zariadení, záchrane dát z počítača alebo ochranu pred kybernetickým útokom. A rozsah služieb neustále narastá, pričom množstvo plnení je bezplatných a je možné ich využiť opakovane počas roka.
Ďalší z vítaných benefitov je jedinečná garancia vybavenia škody do 48 hodín po tom, čo klient dodá všetku potrebnú dokumentáciu online. Ak UNIQA nedodrží túto záruku, neúčtuje zákazníkovi spoluúčasť. Tá pritom predstavuje sumu rádovo v desiatkach až stovkách EUR. „Počas pandémie covidu, keď bol osobný kontakt obmedzený a väčšina komunikácie prebiehala online, sa ukázalo, že mnohí klienti túto možnosť stále využívajú a považujú ju za optimálnu. Okrem toho sa čoraz viac pridávajú klienti digitálnej generácie, čo nám potvrdzuje, že tento operatívny proces vybavovanie škôd je v praxi úspešný,“ uzatvára Ganna Pidgorna.