Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Náš životný štýl sa turbulentne mení a s ním sa vyvíja aj vnímanie pohybu a cvičenia.

Oproti minulým rokom pociťujeme vyšší záujem Slovákov o cvičenie a zdravý životný štýl. Z júlového prieskumu takmer 75 % Sloveniek vo veku 20 – 55 rokov deklaruje, že niekoľkokrát do mesiaca športujú. Mení sa však forma pohybu. Oproti cvičeniu vo fitnescentrách dávajú Slovenky prednosť cvičeniu v pohodlí domova,tvrdí na základe výsledkov prieskumu Miroslava Zvarová, PR & Marketing manažérka pre Fitshaker. Ukazuje sa, že trendy sa menia a fitká sa presúvajú priamo do našich obývačiek. Najviac obľubujú cvičenie doma ženy do veku 29 rokov.

Podľa najnovšieho prieskumu spoločnosti Go4insight viac ako tri štvrtiny (čo tvorí 75 %) opýtaných žien vo veku 20 až 55 rokov pravidelne cvičí alebo športuje. Medzi najobľúbenejšie aktivity Sloveniek patria cyklistika, turistika, ale aj cvičenie a posilňovanie doma. Prieskum jasne ukazuje, že až 41 % opýtaných žien vo veku 20 – 55 rokov, u žien do 29 rokov je to až 52 %, dáva prednosť cvičeniu doma pred fitnescentrami, čomu sa prispôsobil aj slovenský trh. Z výsledkov vychádza, že prvou voľbou, po ktorej by Slovenky siahli, ak by chceli začať cvičiť doma, je aplikácia fitshaker.sk. „Z výsledkov prieskumu sa tešíme, treba však dodať, že Fitshaker nie je ‚len‘ o cvičení. Našim členkám ponúkame množstvo inšpirácie na zdravé recepty, podporu v silnej komunite, podcasty a rozhovory so skvelými odborníkmi a množstvo ďalších aktivít, dodáva Zvarová za aplikáciu fitshaker.sk. Najznámejšia a rýdzo slovenská aplikácia ponúka viac ako 1 000 cvičebných videí zameraných na rôzne partie. V aplikácii si možno nastaviť úroveň od začiatočníckych až po pokročilé cvičenia, ale aj vyfiltrovať cviky vhodné pre tehotné alebo ženy po pôrode.

Domáce fitko fitshaker.sk oslovuje pomerne širokú skupinu žien. Až 27 % všetkých opýtaných na Slovensku vo veku 20 až 55 rokov cvičí doma s Fitshakerom aspoň raz za mesiac, čo zo značky robí bezpochyby lídra na trhu. V porovnaní s inými portálmi a aplikáciami (Jany Landl, Balance TV, Supershape, Les Mills, Asana rebel) sa ukazuje, že Fitshaker dokázal oproti konkurenčným značkám zaujať širšie spektrum žien všetkých vekových kategórií od začiatočníčok až po pokročilé.

Fitshaker budujeme ako dôveryhodného partnera a osobného sprievodcu žien na ceste za krajším a zdravším ja. Všetko robíme od srdca, s maximálnym nasadením, čo dokazuje aj spontánna znalosť značky, ktorú Fitshaker dosahuje až 25 %, pričom TOP of mind znalosť dosahuje 19 %, komentuje výsledky PR & Marketing manažérka Miroslava Zvarová. Na ilustráciu, konkurenčné značky dosahovali nižšiu znalosť značky, v priemere 5 % a menej. Dve tretiny cieľovej skupiny (67 %) pozná Fitshaker aspoň podľa názvu, čo svedčí o jeho prepojení s aktívnym životným štýlom žien na Slovensku.

Oproti iným portálom ponúkajúcim domáce cvičenie pochválili účastníčky prieskumu najmä možnosť zacvičiť si doma osamote s profesionálnymi trénermi, lichotivú cenu aj úsporu času. Ak by si ženy z cieľovej skupiny mali vybrať jednu zo 6 sledovaných stránok ponúkajúcich online cvičenie, Fitshaker by bol prvá voľba pre 39 % a celkovo by ho zvažovala viac ako polovica žien z cieľovej skupiny.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.