Jednoduché a podvojné účtovníctvo, personalistika, dane a mzdy.
Na toto všetko nemusíte byť sami. Oplatí sa využiť profesionálne služby špecializovanej firmy. Experti zo spoločnosti Barta ponúkajú komplexné riešenie účtovníctva. K dispozícii máte možnosť vedenia jednoduchého aj podvojného účtovníctva, personalistiky, miezd a daní či ďalších pridružených služieb. Spoločnosť Barta poskytuje daňové poradenstvo v spolupráci s externou kanceláriou daňového poradcu, rovnakou formou je poskytovaný aj audit účtovnej závierky.
Vyberáme z poskytovaných služieb:
- Účtovné poradenstvo
- Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- Personalistika
- Spracovanie miezd
- Daňové priznania
- Komunikácia s daňovými úradmi, sociálnou a zdravotnými poisťovňami
Delegovanie
Konkurencieschopnosť firmy v súčasnosti nestojí len na firme a podnikaní samotnom. Je potrebné sa spoľahnúť na ďalších partnerov, ktoré pomôžu s kompletnou agendou firmy. Práve toto je cieľom firmy Barta, ktorá poskytuje rôzne služby v tejto oblasti a pomáha firmám venovať sa dôležitým činnostiam. Tie sa môžu sústrediť na svoje primárne podnikateľské ciele. Prenesením úloh spojených s účtovníctvom a legislatívnymi povinnosťami získajú čas navyše pre svoje podnikateľské plány.
Trendy, ale aj prax vo firmách ukazujú, že špecializované oblasti v rámci agendy je vhodné zveriť odborníkom a riešiť túto agendu externe. Firma na to nemusí vyčleniť vlastné ľudské zdroje. Tie by okrem spracovania odpovedajúcej agendy museli riešiť aj sledovanie legislatívnych povinností. Aj preto sa mnohí podnikatelia obracajú na externé firmy, ktoré im s touto neľahkou úlohou výrazne pomôžu.
Pre koho sú služby vhodné?
Klientom spoločnosti Barta môže byť ktokoľvek, kto potrebuje spravovať jednoduché alebo podvojné účtovníctvo. Záleží na konkrétnych požiadavkách firmy a je zrejmé, že požiadavky sa budú líšiť v závislosti na veľkosti firmy. Takisto je možné sa dohodnúť na špecifických plánoch v rámci spravovania personalistiky a miezd. Jednotlivé segmenty legislatívnych povinností sú oddelené a všetko prebieha na vzájomnej dohode. Podľa toho, s čím potrebuje firma pomôcť.
Na diaľku
Firmy a podnikatelia, ktorí chcú svoje služby outsourcovať, si dohodnú konkrétne stretnutie. Na ňom si definujú oblasti, v ktorých potrebujú spravovať firemnú agendu. Poradenstvo a spracovanie agendy je riešené s ohľadom na zaneprázdnenosť klientskej strany. Všetka komunikácia prebieha elektronicky a na diaľku. Firemné doklady a dokumenty je možné posielať elektronicky a nie je potrebné sa zaťažovať fyzickým nosením dokladov.
Je logické, že samotné zasielanie dokladov firmám nebude stačiť. Spravovanie účtovnej agendy je o komplexnosti služieb. K dispozícii je možnosť konzultácií. Sú súčasťou starostlivosti o firmu, rovnako aj proaktívne správanie firmy Barta. V prípade potreby budú klienti včas upozornení na potrebné legislatívne povinnosti alebo nadchádzajúce udalosti, ktoré budú musieť vzhľadom na evidenciu dokladov plniť. Klienti majú možnosť kedykoľvek žiadať konzultácie a detailne sa poradiť o následných krokoch.
To sa dá samozrejme elektronicky. Výhodou je, že netreba nikam cestovať a stretávať sa osobne. Firmy, ktoré sú dnes už beztak zaneprázdnené, nemusia sledovať najnovšie správy vyhlášky a povinnosti, ktoré im vzhľadom na ich podnikanie vyplývajú. V prípade potreby sa všetko podstatné dozvedia.
Účtovný servis
Zložitá agenda a sledovanie nových vyhlášok a zákonov nemusí byť nutnosťou každej firmy. Služby, ktorým sa venovať nechcete a nemáte kapacitu sledovať dianie v danej oblasti, preneste na externú firmu. Účtovníctva sa netreba obávať a najlepšie, keď ho zveríte do rúk odborníkom.
Článok vznikol v spolupráci s firmou Barta.sk