Nový Outlook o vás zbiera údaje a Microsoft sa tým vôbec netají
Konkurencia hovorí, že Microsoft Outlook je nová služba na zhromažďovanie údajov.
Na serveri služby Proton sa hovorí o tom, že nový poštový klient Outlook od Microsoftu je nástroj na cielenú reklamu. Hneď úvodom treba dodať, že služba Proton obsahuje vlastnú emailovú službu a ďalšie cloudové nástroje a je priamou konkurenciou pre Outlook alebo Microsoft ako firmu.
Nič to však neznamená, že reagujú na tohto emailového klienta, pričom v minulosti na zdieľanie údajov z tejto aplikácie reagovali aj iné bezpečnostné weby. Tu sa konkrétne tvrdí, že Outlook obsahuje mechanizmus na zhromažďovanie údajov až pre 772 externých partnerov. Ako je vidieť na obrázku nižšie, nie je to len tvrdenie firmy Proton AG. Takéto okno sa vám totiž zobrazí po spustení programu a zadávaní e mailových účtov.
V okne sa formuje o tom, aké údaje a s akým účelom sú zbierané. Ide napríklad o vývoj a zlepšovanie produktu, prispôsobenie reklám a obsahu a takisto napríklad aj identifikácia používateľov prostredníctvom skenovania zariadenia. Na základe tohto je vidieť, že veľké technologické firmy chcú zhromažďovať vaše dáta.
Podobné články
Vianočné darčeky výhodnejšie v roku 2025? Spoľahnite sa na NAY!
Prazdroj bilancoval rok: nové technológie a rast špeciálov
Mercusys a Wi-Fi 7: Rýchle dáta v domácnosti
Logitech MX Master 4: Tieto funkcie by mala mať každá myš (RECENZIA)
Vyhrajte 3x ESET HOME SECURITY PREMIUM
Windows 11: Táto malá súčasť vás bude oberať o RAM
