Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ABC Data, líder na trhu distribúcie moderných IT a spotrebnej elektroniky, podpísal v tomto regióne zmluvu s popredným európskym poskytovateľom elektronických máp a automobilových navigačných riešení NAVITEL.

Tento výrobca v regióne strednej a východnej Európy veľmi rýchlo rastie. Za rozhodnutím o úzkej spolupráci stoja okrem iného odborné skúsenosti, efektivita a rozsah pôsobenia distribútora.

Spoločnosť ABC Data je jediným distribútorom v strednej a východnej Európe, ktorý priamo pôsobí na ôsmich trhoch: okrem domáceho Poľska je to Slovensko, Česko, Estónsko, Litva, Lotyšsko, Maďarsko a Rumunsko. „Taký obrovský rozsah aktivít spoločnosti ABC Data by nám mal poskytnúť ozajstnú výhodu a silnejšiu pozíciu na trhu automobilových navigačných riešení,“ hovorí Tobiasz Jankowski, prezident spoločnosti NAVITEL EUROPE.

ABC Data momentálne v strednej a východnej Európe spolupracuje s viac ako 13-tisíc predajcami. Žiadny iný distribútor v tomto regióne neposkytuje prístup k porovnateľne široko rozvinutým predajným kanálom. Súvisí s tým aj infraštruktúra zásobovania a logistiky. Spoločnosť ABC Data v svojej prevádzke využíva štyri sklady – vo Varšave, Sosnowci, Bukurešti a Budapešti. Sklady sú strategicky rozmiestnené a umožňujú vybaviť objednávku na väčšinu miest v obsluhovanom regióne do 24 hodín.

„Dúfame, že nadregionálna infraštruktúra spoločnosti ABC Data prinesie prospech všetkým zúčastneným stranám: nielen samotnému NAVITEL-u, ale aj predajcom, ktorí získajú prístup k efektívnym a aktualizovaným navigačným riešeniam prispôsobeným pre väčšinu operačných systémov: Android, iOS, BlackBerry, Windows, Symbian alebo Bada,“ vysvetľuje Tobiasz Jankowski.

Ďalšou výhodou ponuky NAVITEL-u bude aj príprava elektronických máp v jazykoch, ktorými sa rozpráva tam, kde spoločnosť ABC Data produkty distribuuje. Vďaka tomu by ponuka mala zaujať vo všetkých krajinách regiónu.

„Distribučný kontrakt pre strednú a východnú Európu so spoločnosťou NAVITEL je pre nás mimoriadne dôležitý. Našim strategickým cieľom pre obdobie 2016-2018 je postupné posilňovanie našej pozície na všetkých zahraničných trhoch, kde priamo pôsobíme, vrátane Slovenska a Českej republiky. To si z našej strany vyžaduje sériu krokov; okrem iného vytvorenie nákupných a predajných tímov a tímov logistiky, technológií a financií v celom regióne. Dodávatelia vďaka tomu môžu výrazne zjednodušiť svoje medzinárodné podnikanie a predajcovia dosiahnuť maximálne úspory z rozsahu,“ popisuje Pavel Kocián, generálny riaditeľ spoločnosti ABC Data, s.r.o. „Dnes takú príležitosť získava aj NAVITEL a vyše 13-tisíc predajcov, s ktorými na ôsmich kľúčových trhoch v našom regióne pravidelne spolupracujeme,“ uzatvára Kocián.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.