Pomôže lepšie interpretovať dáta z GA4 a ponúkne pokročilú analýzu s využitím AI
Po zásadnej zmene v oblasti sledovania webových dát, ktorú spôsobilo ukončenie pôvodných Google Analytics kvôli požiadavkám GDPR, prichádza Seyfor s unikátnym riešením. Nový nástroj, zameraný na stredné a veľké korporácie s vysokými nárokmi na online marketing, pomáha marketingovým manažérom lepšie plánovať, vyhodnocovať a optimalizovať kampane. Tento komplexný produkt, ktorý do značnej miery dopĺňa medzeru vzniknutú zúžením možností Google Analytics 4 (GA4), umožňuje nielen sledovať a analyzovať dáta z webových stránok, ale prostredníctvom integrovaného chatbotu prináša aj konkrétne odporúčania pre zlepšenie efektivity digitálnych kampaní.
Po ukončení univerzálnych Google Analytics, ktoré využívalo viac ako 44 miliónov webov po celom svete, sa situácia dramaticky zmenila. GA4 sa síce stala novým štandardom, ale jej odlišné metriky a obmedzené možnosti merania spôsobili značné komplikácie. Seyfor, jeden z najväčších európskych poskytovateľov firemných IT riešení, sa rozhodol reagovať na potreby trhu a vyvinul nástroj, ktorý manažérom nielen rozšíri možnosti pri sledovaní ukazovateľov z GA4, ale aj ušetrí čas, ktorý by inak strávili veľmi zložitou manuálnou analýzou. Služba môže vo firmách doslova nahradiť skúseného marketingového analytika, čím šetrí firmám nielen veľké množstvo času, ale aj nemalé náklady. Služba poskytuje jedinečný a mimoriadne komplexný nástroj, ktorý hovorí s užívateľom po slovensky, ako aj inými jazykmi, ktoré zvláda ChatGPT.
Kľúčovou výhodou nového riešenia je jeho schopnosť plne sa prispôsobiť konkrétnym potrebám klienta a zároveň poskytovať detailné prehľady o výkone kampaní. Nástroj prináša marketingovým manažérom detailné informácie o tom, odkiaľ prichádzajú návštevníci na ich stránky alebo e-shop (organické vyhľadávanie, platená reklama, sociálne siete ako LinkedIn alebo Facebook a ďalšie) a umožňuje presne vyhodnocovať návratnosť investícií do jednotlivých kanálov.
Kompletná automatizácia reportingu
Súčasťou riešenia je integrovaný dashboard s podrobným reportingom, ktorý umožňuje ľahké zobrazenie a porovnanie kľúčových metrík – od návštevnosti cez počet konverzií až po vývoj organickej návštevnosti v čase. Výsledkom detailného nastavenia dashboardu a implementácie podľa potrieb spoločnosti je plná automatizácia reportingu, ktorý taktiež zaberá manažérom množstvo času.
Novinkou je aj chatbot využívajúci umelú inteligenciu. Manažérom nielen interpretuje výsledky, ale zároveň dáva konkrétne návrhy, ako zlepšiť výkon kampaní.
„Pre marketingové tímy je tento nástroj skutočným prínosom, pretože zjednodušuje jednu z najnáročnejších činností – dátovú analytiku. Manažéri môžu rýchlo a efektívne pochopiť správanie zákazníkov na webe, vyhodnocovať úspešnosť kampaní a lepšie plánovať budúce aktivity bez toho, aby museli zložito integrovať dáta z GA4 do iných systémov. Vďaka kombinácii všetkých možností novej služby môžu používatelia ušetriť každý mesiac desiatky hodín času a nájsť efektívne spôsoby, na ktoré by pravdepodobne sami ani neprišli,“ komentuje uvedenie novej služby Daniel Šturm, riaditeľ marketingu spoločnosti Seyfor.
Týmto plne personalizovaným nástrojom umožňuje Seyfor firmám úplne zmeniť spôsob, akým pristupujú k vyhodnocovaniu digitálneho marketingu. Novinka môže vďaka prehľadnému a modernému rozhraniu v niektorých prípadoch konkurovať veľkým komplexným CRM systémom alebo ich efektívne doplniť.