Všetko pod jednou strechou a dochádzkový systém, ktorý si zamestnanci obľúbia.
Firemný intranet ponúka zlepšenie práce pre zamestnávateľov, ale aj zamestnancov. So žiadosťou o dovolenku už nebudete musieť ísť takpovediac na koberček. Potrebujete kontaktovať kolegu vo firme? Nájdete ho vo vašom systéme. Hľadáte firemné logá alebo šablónu hlavičkového papiera? Nechajte časté aj príležitostné dokumenty zamestnancom po ruke vo firemnom intranete WebJET NET.
Hlavné výhody WebJET NET
- Firemná agenda na jednom mieste
- Prehľadný dizajn na počítači aj smartfóne
- Jednoduché ovládanie a štruktúra
- Prepojenie s kalendármi Google a Microsoft 365
- Zjednodušenie administrácie rôznych úloh
- Efektívna komunikácia na pracovisku
- Šetrenie času a znižovanie firemných nákladov
Mýtus: Dochádzkový systém nám postačuje
Je to častý argument a otázkou by bolo, ako funguje. Na evidenciu dochádzky firmy bežne používajú prístupové karty. S dochádzkovým systémom WebJET NET nič také nepotrebujete. Postačí, aby sa zamestnanci prostredníctvom firemnej IP adresy prihlásili do svojho intranetu. To bude znamenať, že sú zamestnanci v práci a tým si zároveň zaevidovali dochádzku. Zároveň ani koniec mesiaca nebude predstavovať pomyselného strašiaka a zaťažovať zamestnancov zisťovaním termínov, kedy čerpali voľno, boli u lekára alebo na OČR.
HR bude mať informácie automaticky k dispozícii a to vrátane reportov od zamestnancov. Po pracovnom dni sa zamestnanci jednoducho zo systému odhlásia a dochádzku majú vyriešenú. Takisto bude vidieť to, či je konkrétny pracovník v práci, na dovolenke alebo skrátka mimo pracoviska. Zháňate servisného technika alebo zodpovednú osobu v inom smere? Ľahko si s ňou naplánujete stretnutie.
Evidencia dochádzky nie je jediná oblasť, ktorá pomáha zamestnancom. Vďaka značeniu udalostí, má každý zamestnanec možnosť si vo svojom kalendári poznačiť činnosti, ktorým sa venoval. Je to transparentné a pomôže to obom stranám. Naplánovanie porady pre viac členov tímu môže byť výrazne zjednodušené práve vďaka používania intranetového kalendára. Nehovoriac o plánovanie aktivít do budúcna v snahe mať pod kontrolou svoje pracovné a časové vyťaženie.
Ten lepší adresár
Zamýšľali ste sa niekedy ako veľmi brzdí vašu prácu tým, že sa niekedy vo firme nepoznáte? Potrebujete niečo vybaviť od zamestnanca, ktorý viete ako vyzerá a počuli ste, že má konkrétnu oblasť na starosti? Neviete však, na ktorom oddelení či poschodí sedí, pracuje na home office, alebo má hybridný režim práce a vlastne neviete ani jeho telefónne číslo alebo email. Vyhľadáte ho na firemnom intranete prostredníctvom jeho fotografie.
Ako vyzerá sociálna sieť pre firmy?
Dosiahli kolegovia úspech v osobnom alebo pracovnom živote? Ukážte svoje míľniky nenásilnou formou. Máte doma malého futbalistu alebo modelára? Podeľte sa s kolegami o zaujímavosti cez rozhranie intranetu. Kolegovia sa potešia a zároveň ich nespamujete cez emaily. Radi príspevky „olajkujú“ a pridajú komentár. Ideálne na zdieľanie nápadov. A je to prirodzenejšie ako rozposielať hromadné emaily.
Je to ideálne prostredie na zistenie, čo majú vaši kolegovia radi a navrhnite anketu. Pivo a burger alebo ovocná malinovka a špagety? Prechádzka alebo posedenie? Hľadáte niekoho na víkendové bicyklovanie alebo radu v oblasti správnej životosprávy? Opýtajte sa na firemnom intranete. Ideálny spôsob, ako komunikovať vo firme a spoznať svojich kolegov a niečo lepšie.
WebJET NET svojím spôsobom ovládania a po grafickej stránke, veľmi pripomína vzhľad sociálnej siete. Funguje prostredníctvom webového prehliadača a používať sa dá nielen na počítači, ale aj na smartfóne. Zamestnanci môžu prostredníctvom tohto rozhrania komunikovať navzájom.
Všetky znalosti a podklady na jednom mieste
Od firemných dokumentov cez rôzne analýzy, šablóny alebo prezentácie až po takpovediac prevádzkové informácie. Kde je lekárnička? Komu treba hlásiť dokúpenie chýbajúcich kancelárskych potrieb alebo čo s elektro odpadom? Informácie rôzneho charakteru budú zamestnancom kedykoľvek dostupné a na jednom mieste a vždy sa k nim v prípade potreby môžu vrátiť dohľadať si ich.
Okrem toho môže ísť o špecifické typy dokumentov alebo certifikátov či smerníc. Napríklad aj takých, ktorých štúdium musia zamestnanci absolvovať, inak nebudú môcť systém používať.
Znalostná databáza bude súčasťou vzdelávania zamestnancov, pričom na jej tvorbe sa môžu podieľať. Napríklad aj na základe podnetov z informácií zdieľaných a diskutovaných prostredníctvom intranetového rozhrania.
Kto potrebuje firemný intranet?
Riešenie WebJET NET môže byť nasadené vo firmách rôznych veľkostí. Nezáleží na tom, či máte 15 alebo 50 zamestnancov. Je adekvátnym riešením pre firmu, ktorá chce mať prehľad o svojich zamestnancoch, ale to isté ponúka aj im. Teda aby zamestnanci mali prehľad medzi sebou a mohli využívať moderné a premyslené funkcie popri svojej práci.
Navrhnuté rozhranie prostredie nepôsobí ako nutná firemná aplikácia. Ide o moderný dizajn, ktorý ponúka vysokú pridanú hodnotu a zamestnanci si ho obľúbia. Vzhľadom na všetky jeho možnosti a sociálne interakcie je pravdepodobné, že si ho zaradia medzi svoje hlavné stránky. Nebude to len nutnosť, ale nástroj, ktorý budú radi používať. Deň prináša množstvo situácií, kedy dochádzkový systém WebJET NET využijú vo svoj prospech.
Kto je InterWay?
Spoločnosť InterWay je jedným z popredných poskytovateľov integrovaných IKT riešení na Slovensku, špecializujúc sa na webové aplikácie, cloudové služby a profesionálne konzultačné služby v oblasti vývoja informačných systémov a kybernetickej bezpečnosti.
Intranetový systém používajú napríklad Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Všeobecná zdravotná poisťovňa, VÚB banka alebo napríklad Volkswagen Financial Services.
Článok vznikol v spolupráci s firmou InterWay.
Prečítajte si aj: