Sygic Travel je cestovateľská aplikácia, ktorú Sygic kúpil v roku 2016. Po takmer 9 rokoch ju ruší.
Sygic Travel je mobilná aplikácia pre Android a iOS, ktorá vám pomôže naplánovať vaše výlety a navigovať sa počas nich. Môžete si vytvoriť itinerár, aj cez webové rozhranie na počítači, získať užitočné informácie o pamiatkách a ďalších atrakciách a prípadne si kúpiť vstupenky či celé výlety.
Sygic Travel fungoval od roku 2016, avšak v polovici novembra 2024 pod týmto názvom končí. Služba sa vracia k (staro)novému menu Tripomatic. Je to aj názov firmy, ktorá celý čas stála za vývojom a zlepšovaním služby Sygic Travel.
Tripomatic vznikol v roku 2011 v Brne. Pod týmto menom prevádzkoval svoju aplikáciu a službu do roku 2016. Po akvizícii Sygicom, ktorý získal 51 % spoločnosti, došlo k jej premenovaniu na Sygic Travel. Teraz sa názov služby mení opäť a obe značky sa oddelia. Znamená to, že nový Tripomatic už čoskoro nebude podporovať prihlasovanie cez Sygic účet.
Účet treba premigrovať do 15. decembra 2024
V praxi to znamená, že pokiaľ používate aplikáciu Sygic Travel, musíte si premigrovať vaše používateľské konto a to do 15. decembra 2024. Po tomto termíne vám už prihlásenie pomocou Sygic konta nemusí fungovať.
Migrácia funguje tak, že si vytvoríte nový účet v rámci služby Tripomatic a prihlásite sa doň pomocou Sygic účtu. Súčasťou migrácie je aj presun prémiového členstva. V mojom prípade som musel celý proces zopakovať dvakrát, aby sa mi korektne premigrovali všetky dáta vrátane uložených výletov a prémiového predplatného.
Prihlásenie do mobilnej aplikácie Tripomatic pomocou nového účtu bude fungovať až po tom, čo dostanete email o úspešnom zmigrovaní účtu. V prípade webového rozhrania je nový účet aktívny okamžite.
Zdroj: Tripomatic
Prečítajte si aj: