Otvorený list prezidenta Samsungu európskym zákazníkom
Spoločnosť Samsung zverejnila otvorený list prezidenta a CEO Samsung Electronics Europe. V mene všetkých európskych zamestnancov spoločnosti Samsung vyjadril ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakoval zákazníkom za trvalú podporu. List zverejňujeme v plnom znení.
Vážení zákazníci,
pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili.
Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali skutočný predaj zariadení Note7, ale len distribúciu časti predobjednávok, bol nepríjemnosťami spojenými s telefónmi Note7 ovplyvnený nižší počet zákazníkov. Napriek tomu sme si vedomí, že sme nesplnili naše vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Za to sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
Podobné články
Najlepšie filmy na Netflixe (50. týždeň)
Viac než len nabíjanie: ZSE Drive otvára ultrarýchly HUB v OC Optima Košice
TP-Link predstavuje vonkajšiu inteligentnú Wi-Fi zásuvku Tapo P410M
Galaxy Z Fold8: Revolúcia v šírke záberu, evolúcia v zoome