O2 otvorilo 3. decembra prvú zo svojich redizajnovaných pobočiek, ktorá sa nachádza v OC Eurovea v Bratislave. Finálna podoba pobočky si vyžiadala mesiac stavebných a interiérových úprav. Aktuálny dizajn by mal v plnej miere podporovať nový spôsob obsluhy, ktorý sa zakladá na asistovanom samoobslužnom systéme. Aktuálne teda nový koncept predajne testuje v reálnej prevádzke.
„Nový koncept predajne umožňuje našim predajcom byť ešte bližšie k zákazníkovi. Všetky kroky a nastavenia služieb vidia spolu na jednej obrazovke, čím zákazník detailne vidí, čo predajca práve robí. To prispieva nielen k transparentnosti celého nákupného procesu, ale aj k edukácii zákazníka, ktorí si môže služby v budúcnosti objednávať aj sám prostredníctvom nášho webu,“ uviedol Radek Štěrba, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Dispozičné riešenie nových priestorov predajne O2 v OC Eurovea umožňuje vystavenie živého hardvéru (zariadení) a príslušenstva pozdĺž dvoch strán predajne. Na ďalšej strane sú umiestnené pracovné pulty pre konzultantov, ktoré slúžia na finalizáciu objednávok jednotlivých klientov. Špecifikáciou novej predajne je, že sú konzultanti vybavení tabletmi, ktoré im umožňujú pohyb po celej ploche predajne. Výhodou je teda asistencia a výber vhodných produktov nielen priamo pri vystavených zariadeniach, ale aj možnosť prezentácie ponuky na tablete v pohodlí sedačiek.
Vynovená pobočka však ide ďalej aj v samotnej prezentácii ponuky, kde „branding“ a komunikácia produktov je prehľadne viditeľná výlučne na TV obrazovkách, bez použitia printových nosičov. Predajňa zároveň ráta aj s tzv. hracím kútikom, kde si zákazníci môžu skrátiť prípadné čakanie, alebo aj vyskúšať nové zariadenia priamo v akcii.