Ako využíva 4ka a SWAN umelú inteligenciu
V tejto epizóde podcastu DOTYK sme privítali Róberta Plonku, riaditeľa zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN.
Rozprávali sme sa o tom, ako 4ka a SWAN využíva umelú inteligenciu na zlepšenie starostlivosti o zákazníkov.
Tento podcast si môžete pozrieť aj ako video:
Podcast Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | YouTube Music | Spotify | Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Prečítajte si aj:
Podobné články
23. decembra 2025
2m
OPPO Reno15: Tieto smartfóny očakávame, prídu aj do Európy
23. decembra 2025
2m
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 51. týždeň
23. decembra 2025
3m
TCL na CES 2026 ukáže budúcnosť zobrazovacích technológií a AI ekosystémov
22. decembra 2025
2m
Najpredávanejšie smartfóny: Ako sa prejavili vianočné kampane? (NOVEMBER 2025)
22. decembra 2025
2m
VPN v Európe pod tlakom: EÚ zvažuje rozšírenie logovania dát
22. decembra 2025
4m
Prečo firmy prechádzajú na platformové riešenia mobility ako Bolt Business?
22. decembra 2025
4m