Ako využíva 4ka a SWAN umelú inteligenciu
V tejto epizóde podcastu DOTYK sme privítali Róberta Plonku, riaditeľa zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN.
Rozprávali sme sa o tom, ako 4ka a SWAN využíva umelú inteligenciu na zlepšenie starostlivosti o zákazníkov.
Tento podcast si môžete pozrieť aj ako video:
Podcast Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | YouTube Music | Spotify | Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Prečítajte si aj:
Podobné články
28. decembra 2025
9m
Alternatívy k Facebooku 2025: Vedeli ste o týchto sociálnych sieťach?
27. decembra 2025
2m
WhatsApp príde o súkromie, na rade sú aj ďalšie aplikácie
27. decembra 2025
3m
Najlepšie filmy na Netflixe (51. týždeň)
26. decembra 2025
3m
Powerbanka Hama High Power 200 W: Perfektný spoločník na cesty
26. decembra 2025
2m
Najlepšie seriály na Netflixe (51. týždeň)
25. decembra 2025
2m