Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Obchodnou riaditeľkou Microsoftu pre segment veľkých zákazníkov (enterprise) v Česku a na Slovensku sa od 1. februára 2018 stala Alena Sochorová. Jej úlohou bude naďalej posilňovať pozíciu Microsoftu ako strategického poradcu pre digitálnu transformáciu veľkých organizácií s dôrazom na zodpovedné využitie umelej inteligencie.

Alena Sochorová nastúpila do Microsoftu v októbri 2018 ako riaditeľka stratégie pre digitálnu transformáciu. Na začiatku roku 2019 prevzala aj úlohu lídra pre umelú inteligenciu, ktorú zastáva
i naďalej. Do Microsoftu prišla z pozície výkonnej riaditeľky pre konzultačné služby v Accenture.

Alena Sochorová

Na mojej práci ma vždy najviac bavilo tráviť čas so zákazníkmi a hľadať cesty, ako rozvíjať ich biznis,“ uviedla Alena Sochorová. „Nezaobíde sa to bez progresívneho využívania nových technológií. Microsoft v posledných rokoch urobil obrovský kus práce, aby potvrdil svoju pozíciu relevantného partnera pre inovácie v digitálnom veku. Mám radosť, že môžem byť súčasťou tohto tímu a spoluvytvárať budúcnosť nielen českého
a slovenského biznisu, ale vďaka našim komunitným programom aj celej spoločnosti.“

Pred príchodom do Microsoftu pôsobila Alena 22 rokov v spoločnosti Accenture, posledných sedem rokov ako výkonná riaditeľka pre konzultačné služby v odvetví telekomunikácií, médií a technológií. V tejto role viedla tím dodávajúci transformačné projekty pre významné firmy v regióne strednej a východnej Európy. Pred Accenture Alena pracovala pre Kmart International Headquarters v Prahe.

Alena Sochorová je absolventkou Masarykovej univerzity v Brne. MBA získala na Katz Business School, University of Pittsburgh, USA. Mimo práce venuje väčšinu svojho času dvom synom, ale tiež psovi, dvom mačkám a veľkej záhrade. Rada číta, chodí na koncerty a pozerá filmy.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.