Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Allianz – Slovenská poisťovňa opäť obhájila prvenstvo v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020, keď sa stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou na trhu. Pozíciu najlepšieho komunikátora medzi poisťovňami obhájila v 7. ročníku súťaže, ktorá hodnotí komunikáciu spoločnosti so zákazníkom.

Allianz získala hneď dve prvenstvá, keď sa stala najlepšie komunikujúcou podľa reprezentatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, vykonaného na vzorke 12-tisíc respondentov, aj podľa hlasovania verejnosti. Rýchla, efektívna a transparentná komunikácia je dlhodobo jednou z priorít spoločnosti Allianz, preto nás vždy teší, ak ju ocenia ako najlepšiu aj naši klienti. O to viac, že pozíciu najlepšie komunikujúcej poisťovne na trhu sme obhájili aj v pandemickom roku 2020, ktorý bol aj v oblasti komunikácie so zákazníkom veľkou výzvou. Je to ocenenie práce a úsilia všetkých našich kolegov, ktorí s našimi klientmi komunikujú pri riešení poistných udalostí, uzatváraní poistenia, zmenách na zmluvách, ale aj prostredníctvom reklamných kampaní či komunikácie s novinármi,“ vysvetľuje hovorkyňa Allianz – Slovenskej poisťovne Lucia Muthová.

Ocenenia za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom udeľovali v kategóriách bankovníctvo, poisťovníctvo, telekomunikácie, obchodné reťazce a automobily.

Slávnostné vyhlasovanie víťazov prebiehalo vzhľadom na pretrvávajúcu pandemickú situáciu online.

 

Značky: