LG G6, G6+, Q6 aj X Charge si zákazníci Amazonu od dnes budú môcť zakúpiť s výraznou zľavou.
4 modely juhokórejského LG sú počnúc dnešným dňom zaradené do programu Amazon Prime Exclusive. Po Motorole, Nokii a Alcateli je tak LG štvrtým veľkým mobilným výrobcom, ktorý vybrané modely zo svojho portfólia ponúkne klientom so zľavou v prípade, že títo budú na oplátku ochotní nechať si na uzamknutom displeji zobrazovať reklamu. Na rozdiel od troch doterajších partnerov však bude LG vôbec prvým veľkým hráčom, ktorý v rámci exkluzívneho programu ponúkne aj smartfóny zaraďované do kategórie high–endov. Moto E4, G5 Plus či Nokia 6 do najvyššej triedy určite nepatria.
Naproti tomu stojí donedávna vlajková loď LG G6, ktorá s 5,7 palcovým QHD displejom s pomerom strán 18:9, výkonným procesorom Snapdragon 821 od Qualcommu, 4 GB operačnej pamäte RAM i štýlovým bezrámikovým dizajnom, stále patrí do okruhu toho najlepšieho, čo je aktuálne svetový trh so smartfónmi schopný ponúknuť. Nehovoriac o vylepšenom modeli G6+, ktorý disponuje navyše 128 GB internou pamäťou, no najmä 32 bitovým Hi–Fi Quad DAC zvukom. Ten v smartfónoch aktuálne nemá vážnejšieho konkurenta a ide skutočne o čistý a ostrý zvuk, približujúci sa živej interpretácii hudby. LG G6+ bude Amazon v rámci programu Amazon Prime Exclusive predávať len za 499 eur, čo pri bežnej cene 799 eur znamená úsporu až 300 eur. Štandardný model G6 vyjde v prípade zobrazovania reklám na 449 eur.
LG Q6 patrí s 5,5 palcovým Full HD+ displejom, 13 Mpx hlavným fotoaparátom, procesorom Snapdragon 435 či 3 GB RAM do strednej triedy. Aj v tomto prípade ide o veľmi štýlový smartfón, ktorý si dizajnovú inšpiráciu požičal od výkonnejšieho a drahšieho brata, LG G6. Model Q6 si môžu zákazníci zakúpiť len za 229 eur, čo znamená pri bežnej cene 299 eur úsporu 70 eur. Ušetriť sa dá aj pri nákupe low–endu v podobe modelu X charge. Ak vám nebudú vadiť reklamy, viete ho získať iba za cenu 149 eur, čo je 50 eurová úspora oproti bežnej cene Amazonu.
Aký je váš názor? Boli by ste ochotní nechať si na uzamknutom displeji vášho smartfónu zobrazovať rozličnú reklamu v prípade, že dostanete od predajcu podobnú zľavu? Budeme radi, ak vyjadríte váš názor v komentároch pod článkom.
Zdroj: Android Authority
Mohlo by vás zaujímať: